Piilo-jameksesta pikkari?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja peto, 23.12.2015.

  1. peto

    peto Gearhead

    Villejä visioita olen pyöritellyt 80-luvun piilo-jameksen rungon ja tekniikan hyödyntämistä rottarodi projektissa.

    Poikkeusluvanhan se vaatii ja prosentteja menee, mutta ei puututa siihen vielä.

    Mitkä ovat lavan minimimitat, että pakettiauto status säilyy? Joskus oli 1850mm lavan pituus vaatimus tai oliko se nyt 2,25m2 pinta-ala vaade? Tavoitteena olisi tehdä mahdollisimman lyhyt lava...
     
  2. mikka

    mikka 3rd gear

    Trafin sivuilta:
    •1.4.1977-14.6.1990 maahantuotu pakettiauto on verovapaa, jos auton omamassa on vähintään 1 800 kg tai tavaratilan tilavuus on vähintään 3 kuutiometriä (mitattuna silloisen LM:n päätöksen mukaisesti) tai avolavan pituus on vähintään 185 cm.
     
  3. PauliR

    PauliR 3rd gear

  4. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Ja mitenkäs tää nykyinen autovero jos muuttaa pakun henkilöautoksi. Onhan asiasta jo väännetty foorumilla mutta kannattais kysyä tarkemmin TRAFIlta.
     

Kerro tästä muillekin!