Pimp My Ride Suomeen?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja MarsipaaniRaikkonen, 25.1.2006.

  1. Classic1964

    Classic1964 Double Gearhead

  2. Sitä minä en tiedä. [​IMG]
     
  3. greenrtse

    greenrtse 1st gear

    ei ikuna,yksikään pakkelipelle ei tule autoni kimppuun :mad:
     
  4. nash

    nash 3rd gear

    tuunaiskohan ne mun tudorin? :rotfl: :rotfl:
     
  5. Keskiyön Cowboy

    Keskiyön Cowboy 1st gear

    Mikähän firma alkaa tu(u)naroimaan rapakon tällä puolen?
     
  6. rocker79

    rocker79 Gearhead

    Voisin ihan kostoks ilmottaa mun konevammasen
    ´82 impala STW:n sinne.....


    Ois meinaa ainaki kuores tekemistä :D
    Ja kyllä se konekkin vähä huomiota tarttis :-?


    Vai pitäisköhän tuo paneeli???????
     
  7. timppa

    timppa Gearhead

    Sinne pitäisi ilmoittaa, joku kunnolla laulettu laikka-avo farmari (jenkki tai joku iso nipponi). Leimattu tutulla katsastusmiehellä. Koria on tekohengitetty pakkelilla jo vuosia. Ja suora kutonen käy viidellä ja leimakin lähestyy taas... Mutta pahinta on se, että ohjaamossa on pakkasta kaksikymmentä astetta ja kaljat on jäässä... Pliis MTV pimp me flippin' raid...
     
  8. spychobilly

    spychobilly Gearhead

    pitäsköhän toi laikka-avo mercury ilmottaa :D kylki pellit niin solmus kun olla ja voi.Ei oo pakkelia kyl niis.. :rotfl: :rotfl:
     
  9. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jumalauta mahtaisko ne osata fiksata mun vanhan sotaratsun entistä pehommaksi :rotfl: .[​IMG]
     
  10. Per Besserwisser

    Per Besserwisser 1st gear

     
  11. Ruutihattu

    Ruutihattu 3rd gear

    pimp

    Yhtäkkiä ei tule muita koko palvelun firmoja mieleen kuin RS-Custom.

    Niillä tuo ainakin juttujen mukaan tuollainen onnistuu helposti.
     
  12. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Haloo Pete koskas pimppaatte mun Wagonegriitan :odroll: .
     
  13. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    tämäpä tuli tarpeeseen! :mad: ottaskohan ne tuninki homot minun ladan tunaroitavax!? sitten ku se ois niitten mielestä valmis ja kiskosivat sen rievun siitä päältä minun punoittavien silmieni alla,en kirkuisi enkä huutaisi oh my good,ihanaa yms.paskaa vaan rapulassa oksentaisin konepellille ja alkaisin silmittömästi vittuilemaan koko porukalle et mitä vittua ne on menny tekemään! :mad: sit hakkaisin lekalla niitten asentamat tuninki spoilerit paskax,repisin kaikki 20telkkaria irti ja myisin ne viinan himoissani ja loppu auto ryypättäs iha paskax! :rotfl: tai mieluummi akan etuveto esortti joutas uhrata tommoseen,kaali on just hipleimmillään kyttä-auton värisenä :odroll:
     
  14. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Noi helvata, ei sitä jokaista formaattia tarvitsisi kopioida. :mad: Tuo Puavon reaktio voisi syntyä ihan ilman krapulaakin.
     
  15. kärrypoika

    kärrypoika 3rd gear

    reps :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    Just noin toi homma pitäisi tehdä! Haukkuis vaan ne kaikki thyynäys jutut ihan syvimpän helvettiin ja naurais niitteen pakkelikorjauksille! :soosoo:
     
  16. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Olis se komeeta kun sais lankku Vaniin kunnon penkit ja auto leimattais h-autoksi. Pitääköhän pistää paperit vetämään. Vai tekisköhän ne meidän Wagoneerin likalle ajokuntoon jollain 25"vanteilla ja kubotan diisselillä.
     
  17. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Piti pistää buickille hakemus, mutta aika epätodennäköistähän on siihen mukaan joutua.
     
  18. eepi

    eepi 1st gear

    totkai tommoseen kannattaa ilmottautuu jos kävis vaikka tsäkä niin saa siitä kymppitonnin vehkeet ilmatteeks jokka voi sitten riisua autosta pois ja myydä etieppäin kunnei sellasiilla pikkutelkkareilla mitään tee. sais autoon ainakin jonkun kivan maalauksen. tuskimpa ne rupeis meikän darttiinkaan mitään lasikuitulevikkeitä ja spoilereita änkeemään. tuskimpa vään äkstsipit tänne suomeen tulee noit korolloitaan "rakentelemaan". tai toivottavasti ainakaan korolloita jos vaikka tuleeki.
     
  19. Vege

    Vege 1st gear

    melkeen voisin kyl ilmottaa meidän bändiporukan -66 mallisen possukeula transitin missä on jopa pari pyörät takana, olis 9 hengen henkilöauto ja makaa ruostetyöt tehtynä ilman konetta ja laatikkoa saati sisustaa hallin nurkassa odottamassa inspiraatiota
     

Kerro tästä muillekin!