Pinnavanteet vannetukusta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja Judas priest, 7.4.2011.

  1. Judas priest

    Judas priest 1st gear

    Kokemuksia vannetukun myymistä eagle merkkisistä pinnavanteista? Aika halvat. Onkohan laatu sitten mitä kun jo tekstissäkin varoittevat että ruostuu helposti.
    Onnistuuko tasapainotus/päällelaitto tyyliin missä vaan rengaspuljussa? Tuskinpa :eek: .
    Kukaan ostanut tuolta?
     
  2. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Mä olen ostanut 2 kierrosta aluvanteita käyttöautoihin. Ei mitään valittamista.
     
  3. Judas priest

    Judas priest 1st gear

    Alut varmaan ihan ok ja pelliset ,mutta miten nämä PINNAVANTEET? Halvinta kuraa vai ihan kelvot?
    Vajaa tonnin paukku vanteet+adapterit+muut hilppeet.
     
  4. maardu

    maardu 1st gear

    Osta ja kerro sit meillekin ootko tyytyväinen.Tee yksi hyvä teko tieden nimissä....Kannatta joskus itekin otta riski eikä yrittää livistää

    Mä oon ostanu vannetukusta pelti -sekä aluvanteitä ja tyytväinen oon.
    Ajattelin ostaa ne pinnatkin vapun jälkeen,eli osta vaan pois ja kommenttejä pihaan :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  5. avobuick

    avobuick 3rd gear

    Mulla kokemusta pinnavanteista mut ei ollu ehkä eaglet/ei voi muistaa.
    Ainakin suorat oli joten sai tasapainoon mut ruostuu tosi helposti.
    Pitäis onnistus kumien asennus ja tasapainotus normivehkeillä. Itellä koneet joilla asensin useat renkaat niille valsseille.
     
  6. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    No onkos kukaan ostellut noita Eaglen vanteita jo? Onko niissä "huulta" vai onko ne noilla et-luvuilla mitä on tarjolla semmoisia etuvetomallin näköisiä kuin kuvissa..?
    Reverset ne ois kommeimmat, mutta sopivuus ja ajettavuus ajaa johonkin kompromissiin ja vannetukun hinnat ainakin on kilpailukykyiset..
    Pääsis hyllyttämään nuo kiinalaiset "itsekarkaavat" kapselit. :lol:
     
  7. maardu

    maardu 1st gear

    Kehuin ennen niitä vannetukun vanteitä ja heti meni vi....ks. Tilasin ne 8-pulttiset Barzetta-kromivanteet ja lähettivät sarjan kieroja......ei pystyny tasapainottamaan :mad: .Valittelin ja lähettivat uuden satsin ja ainoastaan yksi oli kunnossa,.....toiset lieppovat sivuttain.. :mad: ja niitäkin ei pystyy tasapainottamaan.....Nyt lähetin ne takaisin tutkimuksiin....tutkittaan mahdollista sivuheittoa..... :argue: Ja nyt on aika hiljaista ......
    Nyt vasta ilmeni että noi on valmistetty .......Kiinassa..... :wc: :wc: :wc:
    Tutkin ite ja huomasin että vanteet on kromauksen jälkeen hitsattu kasaan :eek: :eek: :eek: ja hopeamaalia sauman päällä(sisäpuolella :eek: :eek: :eek: .

    En voi sanoa muuta ...kun :soosoo: :soosoo: :soosoo: varokaaa!!!
     
  8. tw

    tw 1st gear

    Mulla ihan sama juttu saman merkkisten 6pulttisten versioiden kanssa, vemputtaa joka suuntaan.
     
  9. maardu

    maardu 1st gear

    Lähettää vaan takaisiin,ei ne ilmaisiä oo. Mä meen vaik käräjille,mutta en kyllä hyväksy paskaa!!! .Kaksi kerta Vianorilla laitettiin vanteitä ja molemmat kerrat meni paskaks,ku ei pystyy tasapainottamaan,vaikka mitä tekis. JA rahalla ostettu ei ilmaiseksi saatu,että pitäis tyytyä semmosen.Soitin niille esimäisen mokan jälkeen ja lupasivat tarkistaa,ennen ku laittaa tulemaan.....mutta avamattomat pakkaukset tulivat postista....ei ne vaivauduneet edes tarkistamaan :mad: :mad: :mad:
    Ihan selvä silmään kusemista..... :oops:
     
  10. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Eivät tainneet olla pinnavanteita..? Kiinassahan ne Eagletkin on varmaan tehty, sieltä maasta vaan tulee niin monen laatusta tavaraa.
     
  11. vesant0

    vesant0 1st gear

    Asiaa sivuten, ostin Buickiin talvi vanteiksi cragarin smoothiet made in USA,
    vanteissa paksut lakat, ja kesti talven hyvin eli ei ruostetta. Mutta kapselit jotka kuuluivat vanteisiin made in taiwan, vahasin päältä ja suojasin sisältä, niin ovat täynnä ruoste pilkkua. Että se siitä idän kulttuurista. Ja se oli ensimmäinen talvi. :mad:
     
  12. maardu

    maardu 1st gear

    Sen verran viellä Vannetukusta...... Maksoivat rahat takaisiin ja sanoivat että koko satsi on viallinen....
    Eli opetus: ei kannata osta sitä halvinta :oops: :oops: :oops: ,lopuksi tuli homma aika kalliksi.....nyt ku ostin kunnon vanteet alle. +yhteensä 3-rengastyöt...... :poff: :poff: :poff:
     
  13. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Noh.. Eikö kukkaa oo noita PINNAVANTEITA uskaltanut ostaa..?
     
  14. Herje

    Herje Double Gearhead

    Ite oon kanssa katellu furyyn noita pinnoja.

    Vielä ku antas lompakko myöten :oops:
     
  15. maardu

    maardu 1st gear

    Kysy sieltä ,että missä valmistetty ---jos vastaus on Kiina ---niin asia selvä.... :oops:

    Mäkin ajattelin niiden ostoa Buickin .......mutta ei uskalla nyt tuon mokan jälkeen.... :lol:
     
  16. Ukko50vee

    Ukko50vee 1st gear

    KOKEMUKSENI VANNETUKUN PINNAVANTEISTA

    Ensimmäinen pinnavanne hajosi 300 km ajon jälkeen, laitoin tilalle uuden, joka kesti 150 km, jonka jälkeen vanne lähes taittui auton alle pinnojen löystyttyä. Vannetukun ohje yhden päivän ja 150 km ajetusta vanteesta; kiristä itse pinnat ja laita Sikaflexiä pinnojen päähän, jotka puhkovat sisärenkaita (joita on nyt tössähtänyt alle 500 km matkalla 6 kpl). Vannetukku ei siis ota mitään vastuuta täysin kelvottomasta tavarasta, JOTEN VAROKAA OSTAMASTA MOISIA HÄRPÄKKEITÄ. Vanteet eivät pidä ilmaa sisällään sisärenkaattomina ja puhkovat sisärenkaat koska pinnojen löystyessä vanteista lohkeaa kovaa massaa joka puhkaisee sisärenkaat.
    Vanteita ei ole koskaan saatu tasapainoon useista yrityksistä huolimatta. Vannetukku on myös lähettämissään sähköposteissa vahvistanut tämän että se kuuluu asiaan että tasapainoa ei saada. OLISI SYYTÄ KERTOA MYÖS MARKKINOINNISSA NÄMÄ ASIAT. Mikäli olet kokenut samanlaista, ole ystävällinen ja ota yhteyttä, AION VIEDÄ ASIAN KULUTTAJAVIRANOMAISTEN RATKAISTAVAKSI. Myös Trafi lienee kiinnostunut tällaisista liikenneturvallisuutta vaarantavista täydellisistä miinoista.
     
  17. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Työkaveri tilautti aikoinaan halvat( vw:n) setit, alumiinit+kitkat. Oli ihan paskat,neljä vuotta vanhat kitkat oli päällä ja ne keskieuroopan mallit joten ihan harakirit tänne. Ihmetteli kun ottivat takaisin ,eivätkä edes kyselleet miksi palautti moiset.Kertonee hommasta. Itse kiertäisin kaukaa..
     
  18. herrakani

    herrakani 1st gear

    Et toki ole kiveen tai kanttariin tms vahingossa ajanut vaan vika on aina myyjäliikkeen?
     
  19. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    onpahan hyvä etten kerennyt ostaa käkkylään vanteita.kiitoksia kokemuksista.
     

Kerro tästä muillekin!