Pitääkö T-paidan printin olla edessä vai takana?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Bomber#1, 31.3.2012.

  1. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    mä oonki ihmetelly ku isukka on kantanu kirppiksiltä mulle t paitoja ja ne usein hiertää kaulaa etupuolelta... :rotfl:
     
  2. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    ja tuo ei ole mikään vitsi. joskus puolasta soitettiin ja kysyttiin että eihän haittaa vaikka tuhannet muurausankkurit oli hitsattu tulipesän ulkopuolelle. :rotfl:
     
  3. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    :rotfl: :rotfl:
     
  4. bblock

    bblock 3rd gear

    Puolalainen keksintö lienee myös lyijykynä jossa toisessa päässä teroitin
     
  5. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Mun mielestä tää heppu voisi ajaa eteenpäin eikä peruuttaa...
     
  6. turboman1

    turboman1 3rd gear

    Edessä, niin tunnistaa heti lajitoverin... :D

    [​IMG]

    Ei sen puoleen, kyllä iso kuva takanakin on ihan jees...
     
  7. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    Noin iso kuva t paidassa olis kiva joskus selkäpuolella, mut mitäs jos teetätte kumpaakin vaihtoehtoa.
     
  8. Jusmo

    Jusmo Gearhead

    Iso kuva selkään + joku pienempi kuva tai teksti etupuolelle. Tai iso kuva etupuolella + pien kuva tai teksti niskaan tai alaselkään. Mutta ei samaa kuvaa etu- ja takapuolelle.
     
  9. C-barge

    C-barge Gearhead

    Entä kummalla puolela voita näkkileivässä? Vaiko kenties peräti margariinia? Tai miten päin vessapaperi telineessä, avoin pää seinän- vai ulkopuolella? Elämä on täynnä merkittäviä kysymyksiä vailla selkeitä vastauksia.
     
  10. 440

    440 Gearhead

    8) Mä ainakin laitan näkkäriin voin alapuolelle....... :poff: :rotfl: ja makkaran yläpuolelle kun ei pysy alap.... :poff:
     
  11. tammercity

    tammercity Gearhead

    Vessapaperihan nyt tietysti jätetään vapaasti roikkumaan ei-seinänpuolelle.

    Jos se seinää vasten roikkuu, niin seinähän selvästi naarmuuntuu, kun yrittää sitä paperia siitä kynsin kahmia karvaseen kätöseensä.. ei sovi unohtaa, että maalipinta/tapetti kuluu siitä kohtaa puhki missä paperia kahmitaan seinään vasten.

    Tosin kun sen paperin on sitten saanut hankittua käteensä omalla tyylillään, niin sittenhän törmäämmekin jo toiseen ongelmaan..

    Pyyhkiäkö persettään kohti palleja vaiko kohti selkää? Vai koittaako jotakin uutta ja koittaa tehdä jonkinlaista sivuttaisliikettä tai mahdollisesti jopa tornadoon tapaista liikettä, jossa porautuu syvimpiin onkaloihin puhdistaan sotkua, mutta kuitenkin pystyy pitämään itseään vielä heterona kavereiden keskuudessa?

    Vaikeeta tää elämä.
     
  12. C-barge

    C-barge Gearhead

    Tää on kyllä "hiilgav möte"! Kun yleisesti tiedossa on, et leipä putoo voipuoli alaspäin, ni säilyy kuitenkin hyvä makkara virheettömänä.
     
  13. harri60

    harri60 Gearhead

    Mulla on Forssan tapahtuma paita, jossa on printtaus edessä ja takana :eek: Tainnu painajalle tulla pieni moka.
     
  14. Cruiserproject

    Cruiserproject 1st gear

    Suomessa on tosi vahvasti kaikki viranomaist ja firmat, että selkä on se paras paikka mainoksille. Jos vertaa esim. Amerikkaan niin siellä on rinnassa hillitty teksti tai virkamerkki, kun Suomessa pukeudutaan haalareihin ja heijastimiin, kuten päiväkodissa aikoinaan ja niin isolla kuin mahtuu niin tahon nimi selkään.

    T-paidoissa painatus on Suomessa taas jostain syystä edellä ja jenkeissä teksti ja/tai logo pienellä rinnassa ja isompi kuva selässä, joka on jees.

    Omasta mielestäni ihan sama miten päin. Jotkut tykkäät kävellä takki auki ja silloin se on ihan jees, jos se kuva on siinä edessä.

    Itse tykkään niistä letterman jacketeista ja niissähän on normaalisti koulun kirjain isolla vasemmassa rinnassa, eikä välttämättä mitään muuta, mutta jos on joku iso teema niin sitten se on takin selässä. Esim. kotka Amerikan lipulla tai futisjoukkoeen logo.
     

Kerro tästä muillekin!