Plymouth Fury III ´68 4d

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja JR, 11.12.2002.

  1. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Kertokaas sitten tuleeko perille. En itse muista mistä koitin 68 fyryyn tilata neljännespaneeleja, mutta ei oo vielä näkyny ja aikoo on se 2,5 vuotta..
     
  2. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Kyllä varmaankin tulee perille, kun tuon Jenkin tarvii vain lähettää USA;n sisällä Forwarderille, joka hoitaa ne sitten Suomeen. Ulkomaan lähetys tavalliselle Jenkille voi olla jo ylitsepääsemättömän vaikeaa. Nyt ei pitäisi olla tuota vaikeutta.
    Ei kai tuolla hinnalla mitään laatua saa, mutta toivottavasti hyvät aihiot, josta voi jatkaa työstämistä.
     
  3. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Jokos vernando de hotolle on palat sapuneet, vai matkalla kontissa? Kiinnostaa millaisia paloja tuli... :lol:
     
  4. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Kaippa nuo matkalla olevat, enpä ole kysellyt. Tähän asti hyvin on tullut forwarderin kautta mitä olen ostanut ebaystä. Joskus Tammikuulla varmaankin käymme noutamassa Haminasta, muiden ebaysta ostettujen romujen kerra.
     
  5. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Notta OK kyselen sitten tarkemmin...
     
  6. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Nyt vaivaa uteliaisuus :oops:

    Jokos isot pellit on saatu näppeihin? Oliko tolkullinen laatu vai...
     
  7. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Pitänee kysyä onko velipoika ehtinyt noutaa? Itse en ehdi ennen Touko-Kesäkuuta.
     
  8. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Onko Vernandolla koppia millaista peltiä tuli ISOON Moppeen?
     
  9. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Ei oo . Pellit pitäisi olla Kotka/Hamina akselilla ja itse valitettevasti olen vielä Íntian valtameren saarella.
     
  10. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Harmillista kun siellä lämpimässä joutuu olemaan, ristinsä se kullakin kannettavana :rotfl: ellei sitten työreisulla niin tilanne toinen :-?
     
  11. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Vastahan Tammikuun 3 tänne lähdin. Työreissu vapaa-aikana ei Forssaa tai Vestråsia kauammaksi mennä.
     
  12. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Pellit on noudettu kesäloman aikana. Näytti tulleen neljä kolmen hinnalla. Mitä nyt äkkiä kokeilimme vasenta takapeltiä 66 Furyyn joka on korigrillissä, niin se näytti ihan käyttökelpoiselta.
     
  13. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    OK Kiitos! Taytyy panna mieleen ko. firma jos tarve tulee isolle pellille.
     

Kerro tästä muillekin!