Polkuautojen Suomen kartoitus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja TiGGer, 16.1.2006.

  1. Niimpä näkyy olevan :rotfl: siinähän tuon nyt näkee ettei swapeista kannata aivan kaikkea ostella... onneks en itekkään menny lankaan (tällä kertaa :lol: ) Ostin sellasen lasikuitu-projektin johon kuvalinkki ylempänä viestiketjussa.
     
  2. RB-440

    RB-440 1st gear

    Sori vaan, jos jonkun vuosikausien vääntö ja tinkaus menee pilalle mun takia, mutta toitotanpa, että Järvenpäässä, Wagon Wheel nimisessä antiikkikaupassa näky olevan mun mielestäni ihan oikee peltinen polkuauto. Ei niin pahan, mutta ainaskin vanhan ja kuluneen näköinen peltitötterö. Eikä ollut mosse, joku muu ja kaupassa on alennusmyynti menossa.
     
  3. Ape Hanger

    Ape Hanger 1st gear

    Tein joskus -90 luvun puolivälissä parikymmentä -37 Ford roadsteria lasikuidusta. Yhden korin myin Ruotsiin, jossa tekivät muotin. Myöhemmin tein -32 roadstereita suhteessa 1:2 muutamia - nykyään näitä koreja saa Vänskän Jopelta.
    Muutaman -37:n olinpaikan tiedän, mutta onko kellään niitä työn alla ?

    Jussi A.
     
  4. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Taas näkyy huutonetissä olevan pari hyväkuntoista Mossea tyrkyllä ja molemmissa kolmenumeroinen hinta alkaa jo kakkosella... Eipä oo kovin montaa vuotta kun ostin suunnilleen vastaavassa kunnossa olevan vekottimen 30 eurolla, eli aika napakasti on arvo pompsahtanut! :odroll:
     
  5. Makinpa

    Makinpa 1st gear

  6. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    En viittinyt lukea koko ketjua läpi,mutta onko kellään polkuskootteria?Mulla on sellainen kustomoitu Moto-Roller,pinstripet ja kirkkaan punainen.
     
  7. Junkster

    Junkster 1st gear

    Tälläinen tuli vähän aikaa sitten hankittua. Jonkin verran lommoa ja naarmua kyljissä. Olisi tarkoitus laittaa vimpan päälle kuntoon kunhan kerkiää.

    [​IMG]

    Pistäs Joe Hunt kuva sun vespasta.

    8)
     
  8. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    On mulla tässä yks kuva,mutta miten sen saa tänne liitettyä? :oops:
    Samanlainen toi mun laite on!
     
  9. Junkster

    Junkster 1st gear

    Jos sulla on se kuva netissä, niin voit laittaa tänne linkin (eli sen nettiosoitteen), josta kuva löytyy. Tai vaihtoehtoisesti siten, että klikkaat tuossa ylhäällä IMG painiketta, sitten kopioit sen perään kuvan URL-osoitteen ja sitten painat uudelleen, IMG painiketta, niin kuva tulee näkyviin itse viestiin. Toi URL löytyy, kun klikkaat kuvaa oikealla hiiren korvalla, avaat Ominaisuudet ja siellä on URL address. URL pitää katkaista .jpg jälkeen. Tulipa monimutkainen selitys.

    Jos ei onnistu, niin heitä vaikka sähköpostilla. tsipadui@hotmail.com
     
  10. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Vuolijoelta löytyy vihreä mustang mach 1 polkuauto, liitän kuvan kunhan löydän sen.
     
  11. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    Laitoin sitten sun e-mailiin sen kuvan! Mä olen tietokonenero... 8)
     
  12. Junkster

    Junkster 1st gear

    Hieno peli!!
     
  13. Powerless

    Powerless 1st gear

    Tämmönen käyttöroti löytyy. Ite tehty rattaiden ympärille. Kori peltiä.

    [​IMG]


    [​IMG]

    Linkit eivät kestä kauan.
     
  14. Hebster52

    Hebster52 3rd gear

    Hieno!
     
  15. nikke92

    nikke92 1st gear

    Niin on muuten sunki projektis :eek: V8:sta bongasin ja heti searchilla tää topic jostai lukuisien kilotavujen uumenista esille. Mahtavaa työtä, ja kuskikin näytti osaavan luu-ulkona-rituaalin :D
     
  16. Sammy_Q

    Sammy_Q Gearhead

  17. Hebster52

    Hebster52 3rd gear

    Heh, joo. Pitäähän se nuorena aloittaa. :rotfl:

    Jaa. onko lehti jo tullu? En oo itse vielä edes sitä nähny... :oops:
     
  18. nikke92

    nikke92 1st gear

    Joo tänään kolahti aku ankan kanssa.. meni hetki ennen kun sain päätettyä kumman luen eka, päädyin akuankkaan, sillä halusin tutkia sitten rauhassa v8:ia, ja oli muuten hyvä numero :) Tää tosin taitaa kuulua tonne "taas pukkas uutta veekasia" topiciin :-?
     
  19. Pii Tii Kruusör

    Pii Tii Kruusör 1st gear

    Hieno Käkkylä! Onko tuo ihan omavalmiste? Mistä tehty?
     
  20. Sammy_Q

    Sammy_Q Gearhead

    No kiitosta... Käsittääkseni kyseinen laite on korinvaihto, eli kori on napattu jostain vanhasta tivolin karusellista ja ympättiin se itse tehtyyn polkuauton runkoon. Kori on muistaakseni lasikuitua, paikoin yli sentin paksuista :D
    Vähän ot, mutta kerran töissä kehuin kantaneeni avo-käkkylän korin yksin ulos tallista ja hioneeni koko rungon kolmessa tunnissa...
     

Kerro tästä muillekin!