Pontiac Catalina -63 convertible LSX restomod

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Visa, 24.1.2013.

1. 1purehell

1purehell Gearhead

Mä oon nyt käyttänyt pohjiin NorMaalin raskaskone-epoksia. On hyvää ja halpaa myrkkyä ja parin päivän kuivamisen jälkeen voi hioa kuten hiontamaalin 240-320:llä. Sitten sen päälle olen vetänyt varvin hiontamaalia ja sen hionut sitten 400:lla.

Normi automaali epoksi on vain aika suolaisen hintaista (60€/litra vs. 12€/litra).

2. f34

f34 Gearhead

Sen verta omissa tuhrauluissa huonoja kokemuksia 1K maaleista, että en käytä samaan pintaan 2K tuotteiden kanssa.
    Paitsi tietenkin metallibaset.
    Vaikka ammattilaistuotteissakin on noita 1K ratkaisuja.

3. Visa

Visa 3rd gear

Tuskin käytän itsekkään tulevaisuudessa, mutta tämmöstä "harrastamista" tää välillä on ja aina ei ihan mene putkeen.

4. Visa

Visa 3rd gear

Talli muutto tuli tehtyä kuunvaihteessa ja auto löysi uuteen paikkaansa. Vähän on vielä työkalut itsellä sielä sun täälä, mutta kotosalla voi toihuta aina jotain pientä välissä. Tänään kävin ostelemassa dremelin ja rst listaa. Ajatuksena tehdä joitain sisustan listoja jne. Vähän pääsin jo harjoittelemaan kaiverrusta, mutta on tuo rosteri vaan aika kovaa matskua kaiverrettavaksi. Vielä en tiedä teenkö lopulliset osat alumiinista vai rosterista. Tuohon harjoituskappaleeseen vielä tekemättä tausta tekstuurit ja muu viimeistely ennen kiilloitusta.

rekkamies, stratusdriver, Latvis ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. Visa

Visa 3rd gear

Tänään kokeilin etsaamalla tehdä noita listoja. Toimii ehkä paremmin tuohon catalinan tyyliin.

menu* ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  6. Visa

Visa 3rd gear

Tollanen siitänyt ekalla yrittämällä tuli. Mielestäni ihan mukavan pelkistetty, vaikka sitä haluaisikin duunailla kaikenmaailman koukeroita, niin ei ne välttämättä tähän autoon istuisi.

rekkamies, FuryIII '71, Gary Grand ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. maxvo2

maxvo2 Gearhead

Ai s-tana kun on komeeta listaa.
    Mun rytöponuun olis toi inkkarinpää makea. Tuumittelin tuossa "päissäni" alkusyksystä, että hommaan isot tarrat oviin juurikin noista inkkaripäistä tehdystä logosta.

8. Visa

Visa 3rd gear

Tollanen siitä nyt sitten tuli. Pieniä virheitä sielä täälä, mutta saa luvan kelvata. Logot ja teksti kaiverrettu ja loput etsattu

hevimies, tsipi, rekkamies ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!