Power Valvet, holley

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja VesaR, 20.7.2007.

  1. VesaR

    VesaR 1st gear

    Standard ja Hi-Flow, mikä niiden ero on?

    Onko niin että Standard 4,5 ja Hi-Flow 4,5 aukeaa samalla alipainella mutta "suutinreikä" on Hi-Flowssa isompi eli rikastaa enemmän??? Jos niin onko käsitystä paljonko pääsuutinkokoon verrattuna tuo ero on? Jos tulppaa kokonaan Power Valven pois niin 8-10 numeroa pitää isontaa pääsuuttimia (tosin polttoainetalous kärsii pirusti) niin olisiko se sitten 2 taikka 4 suutinnumeroa vastaava ero noilla PV versiolla keskenään? :eek:

    Niin ja lisäkysymys että miten standard ja hiflo eroaa päällisin puolin - siis jotta voin tunnistaa kumpaa sorttia nykyinen on...
     
  2. VesaR

    VesaR 1st gear

    :odroll:

    Jenkkifoorumilta yksi vastasi että hiflo PVt on tarkoitettu alkohooli kaasareihin joissa on PVCR eli rajoitinkanavat suuremmat ja niissä vaikutus olisi niinkuin kuvittelin mutta ilmeisesti näissä vakio bensatuplapumpuissa ei auta vaihtaa hifloa koska PVCR rajoittaa kuitenkin niin ettei virtaama kasva...???
     
  3. VesaR

    VesaR 1st gear

    Ja lisää faktaa eli HP ja Ultra kaasareissa on PVCR joko isompi tai niihin voi vaihtaa suuttimia ja niissä hiflo antaa noin2 numeroa vastavasti enemmän kakkua. Muutoin joutuu porailemaan perustuplapumpussa.
     

Kerro tästä muillekin!