Pro, onko se Top (tai edes Alcohol)?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja askom, 2.2.2008.

  1. Putte

    Putte 1st gear

    Joo, kyllä se kunnon paino parantaa pitoa.
     
  2. gremlin

    gremlin Gearhead

    Jos koytetaan to RAAKA Askon takahakille niin sitten on varmasti pitoa ja kaupanpaalle tulee myos vaantoa lisaa :odroll:
     
  3. Putte

    Putte 1st gear

    Varmasti tulee lisää pitoa, mutta riittäköhän sitten Askon teho enää.
     
  4. askom

    askom Gearhead

    Älä huoli, mun tehoja siihen ei tarvita! Riittää et Suzuki tuottaa turbon avustuksella; ja niinhän turbovehkeistä sanotaan et ne tykkää tuottaa kun on hieman "vastusta". Tosin onko Raaka vastusta...
    Ja pito-ongelmista siis oikeesti, mun mopo suti nitroissa kolmosen lopun ja nelosen; mulla on video kun järjestävän organisaation pääjehu kävelee lähtöalueelta poispäin ja yht'äkkiä kääntyy katsomaan, kun alkaa kuulua sutimisen vinguntaa...
    Toki myönnän, et taas "väärin säädetty" :soosoo:

    Nyt alkaa paljastua asiantuntijat kun katsoo ketkä on ymmärtäneet tän ketjun juonen :p
    ... ja vielä joku porilainenkin, saaks niitä vielä grilliltä :oops: (oot Kari varmaan ennekin kuullu?)

    Sitten täytyy palata asiaan: Meidän tiimissä ei ole kukaan koskaan kilpailuolosuhteissa alkoholin kanssa pelleillyt, senhän kieltää säännötkin!
    No joskus itse kokeilin alkkis-FC:tä, mut oli niin karmeeta, et se onkin nykyään metanoliluokka!

    Anyway tai ...how vai miten se ny amerikaks menikään:
    Kevät alkaa kohta tulla, kuten heräämisestänikin voi päätellä (kuten tämä fiksu keskusteluketju). Aion taas ehkä käydä ensi kesänä joissakin kisoissa ja vaan niissä missä haluan, ajan joskus jopa ihan pro-ryhmässä, ja ihan niinku ennenkin teen hommaa vain ja ainoastaan itselleni!
     
  5. Putte

    Putte 1st gear

    Asko hei sä olet nyt käsittänyt väärin. Kyllähän me tiedetään, että Suzukissa riittää tehoja 2-4 metrin vetoihin, mutta nyt verrattiin Raaan painoa ja sun tehoa. sun tehos on kuitenkin ehken vähäisempi kuin Suki-Sukissa. Mut vääntöähän löytyy.
     
  6. askom

    askom Gearhead

    Aivan, väännöstä puhuttiin! Se se vei viime kesänä kesäkuusta lähtien kisassa kuin kisassa maaliin pari kertaa jopa melko vilkkaasti, vai tuntuuko se vaan näin vanhasta siltä.

    2-4 metriä voidaan tehdä hyvällä "huimapyörällä", vrt. maamoottorit. Mutta siitä eteenpäin ei näköjään enää pidättele arskakaan... uskaltaakohan kyytiin edes ens kesänä istahtaa?

    (PS: No ihan varmasti! Jos Putte tönää vähän alussa avuksi)

    Ihan hyvä, et näinkin paljon sai tällainen huuhaa juttu aikaan keskustelua. Ei tätä tartte tän enempi tosissaan ottaa! Ja silti voi ..ttuilla vaikka itselleen.
     
  7. Putte

    Putte 1st gear

    Taitaisivat pirut hylätä sut, jos mä tönäisin pyörälle alkuvauhdin. Eiköhän tyydytä siinä työntämisessä tommoseen siirtymätaival pukkaamiseen, niinku Mantorpissa, jos parempaa tekemistä ei ole. :wink:
     
  8. askom

    askom Gearhead

    Eli tiimi alkaa siis olla kasassa: sä hoidat varikkosiirtelyt (koska eihän sitä parempaa tekemistä tule :pinup:

    Mika tekee jotakin, tai ajaa stokkii...no eipähän liikaa pääse säätämään?

    Toinen avainmekaanikko Jani taas on muijansa avulla raskaana (taas); miten sekin osuu joka heinäkuuksi tommosen järjestämään? Ettei olis vaan laiska mekaanikoks?

    No, mut: KUKA AJAA???
    (mä oon vaan ennenkin ollu kaluston paikasta toiseen siirtäjä)
    Raaka?
    No, ei ny pervoiks sentään heittäydytä.
    No, luotetaan taas, et kuski löytyy (mä meen ens viikonloppuna baarin tiskille). Ku ny muuten on näköjään homma puikoissa, niin viedään peli viivalle eka starttiin (mä voin huijata katsastuksessa Janin, et se luulee et meil joku kuskikin ois...)

    Ei tää ny tän vaikeempaa oo proo-tiimiä pyörittää: pari vapaaehtoista, jotkin asiat vaan hoituu ja kyllä se peli joskus viivalta lähtee, kun Putte sen vaan sinne tönäisee!
     
  9. Putte

    Putte 1st gear

    Raaka vois olla aika kova valinta kuskiksi, mutta löydetäänkö me sille sopivaa nahkapukua. Toinen seikka sitten on se, mille painoille se runko on suunniteltu, niin ja onks Raakileella kanttia ajaa tommosta turbo-ohjusta. :wink:
     
  10. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    ON se 2 metriä eikä yhtään enempää,kuulavikaisten touhuu tommoinen.
    ,,,tana ku katto silloin santasen pellolla(Santa Pod)ku tää hollannin kuulavikanen(muista nimee)tuli sillä paukkupyörällä ja helevetin tuuli nappas ukkoon niin rieputti pirulaista mut pysy pyörillään niin mulla oli enemmän paskaa puntissa mut vähemmän mulla kädet tärisivät ku hänellä.

    Ja olihan siellä minuakin ISOOMPI ukko ajamassa ja nahkapuvussa mut se ei ollut herkkämielisten kateltavissa.
    Kaikella kunnioituksella vaan kovii äijii.
     
  11. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Siinä käy silleen et Asko pääsee sen 2m ja minä 4m.
     
  12. gremlin

    gremlin Gearhead

  13. RAAKA

    RAAKA 1st gear

  14. Putte

    Putte 1st gear

    Jaa, että sulla tuli jo punttiin, etkä lähe Askon turbo-ohjusta ajamaan. Voi harmi, jää sekin show näkemättä. :rotfl:
     
  15. askom

    askom Gearhead

    Äläs ny Putte hätäile, tossahan se Raaka selkeesti (!?) lupaa vetää FB:llä!
    Elikkäs, ku näyttäis olevan: kisamopo, tiimi, mekaanikot ja muu varikkohenkilöstö (ne misut tulee kuulkaa pojat näin tosissaan otettavassa hommassa sit paljo myöhemmin!), varikko- ym. kuljetukset kasassa, niin ei ku eteenpäin.

    Niin joo: Kukas me otetaan pääsponssiksi?

    Huomioikaa sit, etten mä ihan vähästä mopoa harmaasta muuksi maalaisi, siihen ku on tullu panostettua.
    Mut ny ehdotuksia kehiin, niin päästään julkaisemaan koko maailmalle. Näi nää roo-touhut etenee ;)
     
  16. turbo

    turbo 3rd gear

    Tuossa on yritystä. Eipähän kulu paljoa kallista liimaa.

    Alastaroon tuplakuuset, niin pääsee ajamaan 4 kerralla :D
     
  17. Putte

    Putte 1st gear

    Jos aloitettais se julkisuuden hankkiminen sillä, että pistetään huutokauppa pystyyn ton pääsponsorin suhteen. Sillä lailla vois tulla aika uskomattomia summia, kun ihmiset on niin kilpailuviettisiä, että kaveri on voitettava vaikka sitten huutokaupassa. Huutokaupallahan muun muassa kaatopaikkajätteestä saa huippuhinnan.
     
  18. askom

    askom Gearhead

    Näin ne alkaa hommat hoitua: tiimi alkaa näköjään hoidella sponssiasiat, niinku vihjauksestani kuuluukin. 8)
    Ottakaa vaan myös sportsman-puolella oppia, tää on ollu koko ajan ilmasta tietoo roo-tiimin pyörittämisestä. :rotfl:

    Kuskin hommista tunnuin tossa aiemmin saavan vähän lomaa ja saatiinkin semmonen mies, että... : ny se vaan tarvitsis saada siirtymään sieltä wheelie-barseilta ainaski 60 jalassa vähän puikkoja kohti... mut nää ny on enää semmosta hienosäätöö.

    Millonkas ja missä muuten se pressitilaisuus järjestetään? Alkas vaan olla jo melkosesti ja vieläpä aika raakaa tiedotettavaa!
     
  19. Putte

    Putte 1st gear

    Oisko se pressitilaisuuden paikka vaikkapa American car Shown näyttelybileissä. Olis ainakin paljon kuulijoita paikalla, ja kun se tehtäs just ennen pilkkuu, niin me saatettais jeesata raflaakin pääsemään turhista notkujista eroon nopeasti, kun ne ei kuitenkaan jaksas kuunnella meidän löpinöitä ja sitten me voitas ottaa siltä putkalta vähän sponssia, kun me jeesattiin niiden pokeja, tai jotain. :rotfl:
     
  20. Mopar

    Mopar Gearhead

    Sit päästäs tähän malliin??
    http://www.youtube.com/watch?v=WSaPzZcHmfs :eek:
     

Kerro tästä muillekin!