PuistoBlues 2010: ZZ Top!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Power, 23.2.2010.

  1. Power

    Power 1st gear

  2. BRC1

    BRC1 Gearhead

  3. jakezzz

    jakezzz 1st gear

    Jees...joutuuhan sinne taas talkoolaiseksi menemään...kymmenes vuosi bäkkärilä kutsuu...
     
  4. juulos

    juulos 3rd gear

    Täytyy taas mennä kun kerran pyöräilyetäisyyden päähän tulee
     
  5. VSOP

    VSOP Gearhead

    Valitettavasti Topit on samaan aikaan kuin Nitro Natsit Alastarolla, noista kahdesta kun pitää valita, niin Topit jää tällä kertaa näkemättä..
     
  6. Moparisti

    Moparisti Gearhead

    Puistobluesiin matka käy... 8) 8)
     
  7. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Natikat on joka vuosi.....
     
  8. Putte

    Putte 1st gear

    On kyllä aika ylläri, että bändi tulee Puistobluesiin. Taitaa silloin tää kylä olla tavallistakin sekavampi. No itse olen kyllä Alastarossa tuona viikonloppuna.
     
  9. paja1

    paja1 Double Gearhead

    niin on ja jos nyt passaa tämän keikan niin saattaa olla että tässä elämässä ei tarvi nähdä zz toppia ikinä 8) todennäköisesti myös alastarossa mun naamavärkki loistaa jossain kohtaa natikoiden aikana,mutta lauantaina suuntana on kyllä järvenpää...
     
  10. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Ýhden kerran on nähty ja nyt pitää yrittää uudelleen. Tarjootko paja kyydin :D
     
  11. JanneK

    JanneK 3rd gear

    Kova uutinen kieltämättä! Täytynee yrittää paikalle.
     
  12. ata

    ata Gearhead

    Täytyy varmaan yrittää tuonne päästä... onhan ne nähty jo aiemminkin livenä, mutta ei niitä liikaa voi nähdä tai kuulla. Autossakin on soittimessa ollut zz-topin cd jo vuosia, mitä sitä sieltä poiskaan ottamaan...
     
  13. paja1

    paja1 Double Gearhead

    tottakai 8) joudut pyytää vaan iltalomaa koska mun pyhiinvaellus tonne alkanee jo torstaina tai perjantaina alastaron kautta :rotfl:
     
  14. jaketin

    jaketin Gearhead

    samaan aikaan, kuin tuska :-?
     
  15. mopsi

    mopsi Gearhead

    Pari kertaa on tullut Toppi kateltua,ihan jees.
     
  16. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Kerran jo nähty mutta on kyllä toisenkin kerran arvoinen, JESS. :rotfl:
     
  17. En ole ollut innokas konserttien kiertäjä mutta työkaveri hehkutti aikanaan rollareita ja varasin sinne lipun ,lämppäri ei ollu tiedossa ,mut ZZ-TOP:han se sit oli!!!

    Olis voimu olla toisinpäin niin olis ehkä rollaritkin ees joltain tuntunu :odroll:

    Tuonne täytyy kyllä jollain Rodikalustolla koittaa hiipiä , sen verran hyvää settiä herrat heittää... ja on heitäny niin kauan kuin jaksan/välitän muistaa.
     
  18. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Huomenaamulla Lippupalveluun 8)
     
  19. kinde

    kinde Gearhead

    Mulle taitaa riittää mutsin parveke. Ainakin kuuluu ihan hyvin. :lol:
     
  20. MansenJamppa

    MansenJamppa Gearhead

    Liput plakkarissa, eikun partaa kasvattamaan! :D
     

Kerro tästä muillekin!