Pulverimaalattaviksi mihin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja zet28, 13.2.2007.

  1. zet28

    zet28 Gearhead

    Elikkä ois tarkoitus viedä noi camaron sisälokarit pulverimaalattaviksi,mut mihin?oisko arvon OD:laisill tietoo,missä toi onnistuis täällä PK suunnalla?
    Nöyrimmin jo etukäteen kiittäen
     
  2. markkusk

    markkusk 1st gear

    kysyä kannattaa SARJAMAALAAMO OY Tattarisuolla, on ainakin joskus maalannut ralliminin kuoret. Hintatasosta ei tietoa. Myös INLOOK OY Herttoniemessä tekee, tod näk kalliimpi.
     
  3. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    eiks tää inlook ole joku vuokravälitys tai yritystalo firma???
     
  4. markkusk

    markkusk 1st gear

    Eiku INLOOK on rakennusalan yritys jolla oma peltiverstas ja maalaamo.
     
  5. chevy 4ever

    chevy 4ever 1st gear

    menee vähän kauemmas, mutta tuusula/ristikivi VTM oy (vantaan teollisuusmaalaamo). järvenpäässä ainakin yksi ja kellokoskella useampia!
     
  6. nova 350cid

    nova 350cid 1st gear

  7. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Märkämaali kestää paremmin jos autolla on tarkoitus ajaakin.
     
  8. Mikcu

    Mikcu Gearhead

    Itse olen maalauttanut omasta autosta tukivarsia, putkikardaanin putket, kolme sarjaa vanteita ym. Eleko Oy:ssä Tattarisuolla. Hinta ei ole kallis, vaan ei halpakaan :wink:
    Aikataulu on ehkä se heikoin lenkki. Firma tekee tällaiset harrasteauto- osat silloin kun ehtii/jaksaa. Sinänsä ymmärrettävää, kun tuskin toi firma elää autoharrastajien maalaushommilla.

    Ai niin, nämä hoitaa tarvittaessa myös hiekkapuhalluksen. Itse olen puhaltanut pienet osat valmiiksi lasikuulalla. Siten saa vähän nopeutettua aikataulua.
     
  9. RAL9005

    RAL9005 Gearhead

    Itse olen maalaamossa töissä jossa onnistuu kaikki maalaustyöt (TJR-Pinta Nummelassa). Meillä ainakin hoituu myös muiden töiden ohessa auton osatkin. Saa pulverilla tai märkämaalilla. Löytyy hiekka- ja raepuhallukset. Yleensä nämä vanteet ja muut tilppeet tehdään itse työajan jälkeen. Talvella on maalaamoissa muutenkin hiljaista.

    Tänne vaan osia, muuten menee tylsäksi hommien puolesta.
     

Kerro tästä muillekin!