Pumppupensa Mestari?????

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja chevy 2, 27.9.2005.

  1. bbford

    bbford Gearhead

    Se sun valtteri on liian sleeper henkinen,pistä vähän rallye tarroja kylkiin!! :D

    Mikäli olen edes oikeassa autossa?...


    Mutta siis,näin mulle joskus joku jossain sanoi että noin siellä toimitaan,ei ole tullut seurattua meneekö se noin.


    Mutta puhutaan tässä tästä yhdestä kisasta ja säännöistä tossa toisessa topicissa.


    Onko nyt niin että homma meni sääntöpainiksi ja kaikki haluaa eri säännöt omille autoilleen ja kisa on ns.syntymäsusi? Vai onko tälläiselle tapahtumalle tilaus?



    Luigi mainitsi että on jo olemassa tällainen luokka,mun käsittääkseni tässä ei nyt siitä ole epäilystäkään ja tolla siirtymällä nyt haettais sitä että kestääkö se todella kireäksi hierottu KATUraaseri sitä maantieajoa ilman että keittää,säädöt sekoaa,venttiilit nakuttaa yms?
    Tai jos tota siirtymää ei ole niin käykö se kone edes sillä pumppubensalla,ei siinä silloin välttämättä tarvi maantieajoa kokeillakaan.

    Tää kisa olis yhdistelmä hot rodin pump gas dragsejä ja drag weekiä,jossa jälkimmäisessä saa ajaa vaikka nitrolla jos vaan ajat sillä autolla kaikki siirtymätkin,mukana osat,nitrot,slicksit yms.
    Pump gas kisoissa taas säännöt ton ruuvaamisen yms hiplailun osalta huomattavasti tiukemmat.


    Ps.Ite kans haaveillut että ottais osaa edes kerran fyyran kisoihin mutta taidan lopettaa ne höpinät ja ajaa ensi kesänäkin testipäivillä ja muissa maakuntahillbilly kisoissa jos sillä välttää leimautumista saivartelevaksi ämmäksi.Kun ainakaan itse en ole syntynyt kultamuna perseessä niin saattaa mennä noi varat muuhunkin kuin siihen että tumppaan sen 400e alastaron reissuun.Itse ole ikinä kiinnostanut vittuakaan missään kisoissa että kuka sen voittaa,enkä ole siitä kiinnostunut nytkään kun vihdoin sain oman ruman vessan niihin asti ajettua,tärkeintä mulle nähdä paljon erilaisia laitteita radalla ja jos itse ajan niin haluaisin vaan ajaa oman ennätyksen,en muuta.Siinä mun motivaatio käydä alastarossa,siis sais ajaa kunnon radalla mutta siitä puheet lopetan nyt.ESHRA:n testipäivillä oli muuten mukava tunnelma,siellä sai rauhassa ajella kunnon radalla monta lähtöä päivässä.Ehkä se vois olla hyvä paikka testata kalustoa kunnon radalla.

    Isot pojat ajaa Reetä ja pikkupojat testipäivillä ja sitten ne vielä uhoo veijo esson baarissa.
     
  2. jukka63

    jukka63 1st gear

    mä oon sitä mieltä,siniset ja punaiset valiantit on kiellettävä kun mä niille kuitenkin häviin :rotfl: :rotfl: :rotfl: jos totta puhutaan,katusliksit ehdottamasti turvallisuuden takia.koneen koko,kuka sen tietää mikä pata on pellin alla,ei edes katsastusmies.ahdetuista ja kaasun omaavista härveleitä ei pitäis kuitenkaan sulkee pois,vaikka ei olis leimaa muutoksista.ei täällä leimaa saa niihin,mutta ajetaan silti.mun mielestä paras olis "as it" elikkä tule sellaisena kuin olet.
     
  3. Fastback

    Fastback Gearhead

    Miten toi auton laillisuus tai katsastuskelpoisuus näkyy järjestelyissä? Pitääkö siinä olla tiukemmat turvatoimet tms. Aattelen lähinnä onnettomuustapauksessa jos joku ajaa ilokaasutetun katuautonsa kumolleen tms.

    Hyvin bbford kiteyttää. Mulla on kotikenttä etu siitä että Alastaron rata on lähellä (30km) ja sinne tullaan kuten tähänkin asti ajamalla ESHRA:n päiville koittamaan kulkua ja vetareiden kestoa. Samoi kuten bbford niin mullakin olisi kiinnostusta tulla johonkin katukisoihin. Joskus valmistuva puhdas katuautoni (lue hauskanpito auto) ei varmasti ole nopein, ei toiseksi ei kolmanneksi... voi olla hitainkin kenties, mutta hauskaa sinne tullaan pitämään - viis siitä mitä muut ajattelevat. Pitääkös D:ssä olla oikein tulenpalavat eikun tulenkestävät kalsongit jo jalassa ja ajopuku? Brackettia saa vissiin ajaa ilman pukua?
     
  4. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Nojoo.. tehkää ny ihan miten vaikeat ja monimutkaiset säännöt hyvänsä mutta mä ajan katuautolla katuautoluokkaa myös ens vuonna..

    Sitä en mene lupaamaan että olis välttämättä tavalliset katurenkaat ja putket kiinni mutta taatusti katsastettu auto ja kaikki tiedot rekisteriotteessa ja tottakai ajamalla paikalle!

    Oma viehätyksensä on mun mielestä myös siinä että samalla autolla millä ajaa kisaa voi myös ajaa työmatkoja, kauppareissuja, käydä cruisaamassa eli käyttää kesäisin karvalakkiauton korvikkeena!

    Jos käy niin hienosti että tällainen "puhdas" katuautokisa saadaan aikaan niin mikäs sen parempaa!
    Siinä on auton oltava sit tietysti ihan "kauppareissu" kunnossa eli jos haluaa slikseillä ajaa niin niiden on oltava kadulle hyväksytyt, putket kiinni tottakai ja kaasut ehdottomasti kieltolistalla jos ei niitä kerran kadullakaan saa käyttää!
    Kaikki moottori ja rengaskoot paperilla ja tietysti turvavarusteet kunnossa.

    Sehän tarkoittaa vain että on huono häviäjä jos vuosikatsastuksen jälkeen vasta uskaltaa vaihtaa radikaalin kisamotin auton nokalle..
    :soosoo:

    Jos liikennevaloissa otetaan lähtöjä tavallisilla katurenkailla niin miten se voi olla vaarallisempaa suljetulla alueella?! Ampulanssit ja paloautot näköyhteyden päässä eikä mitään muuta liikennettä, jalankulkijoita, valopylväitä tms vaaratekijöitä!!

    Kyllähän fanaattinen harrastajakin saa helposta asiasta vaikean vaikkei edes yritä..
    :argue:
    ..perkele!
     
  5. mr.boost

    mr.boost 1st gear


    tolla tavalla mä ainaskin oon kisoissa käyny en tosin kovinkaan monissa, mut parhaimillaan 500km lenkkejä kisoisin ja takas....viimeks kun kävin kellottaan niin jouduin köyden nokassa oleen 170km, menin viisaana miehenä kokeileen katusliksejä ja otinpa vielä näyttävän burniksen nelikolla, niin siihenhän se vaihteisto leves...ihan mukava kokemus toi hinauksessa oleminen, tuntu ihan kun ois mersulla ajanu ku oli niin hiljanen pirssi.... :D...suosittelen lämpimästi...
     
  6. fennia

    fennia Gearhead

    Pitäisikö meidän saivartelevien ämmien avata uusi keskustelu aiheesta, että saavat nämä ammattilaiset "keskustella" täällä ihan rauhassa. Tai ehkä uusi foorumi www.Nakittomatprinssit.fi?

    Sellainen pointti vielä näille kokeneemmille, että jos kisat ajetaan suurin piirtein jollain WCC, tai millä tahansa muilla nykyisiä katuauto sarjoja mukailevilla säännöillä (tai avoimilla säännöillä), niin mikä on se houkutin jolla saadaan uusia naamoja viivalle. Siirtymä vai? kahvia ja pullaa? Ilmeisesti olette tyytyväisiä nykyisiin osanottaja määriin?
     
  7. jukka63

    jukka63 1st gear

    RINNEWOODILLE:toisilla on ne katusliksit alla ympäri vuoden.mitä sitä turhaan paskoittaa näppejä vaihtamalla renkaita.kun kerran toimivat ihan ok,jopa normiajossa.tosta laillisuudesta,ei toi mun tuleva moottori,ahdin +kaasut ei tuu ikinä täyttämään eu normeja.sille ei saa leimaa,mutta ajellaan silti.olenko siis luokassa OUTLOW,vaikka haaveena on 12 ajat.kyllähän se ois aika noloa pyristellä,12 sek autolla vastassa 7sek kilpuri fyyran kisoissa.toisaalta kansalla ois hauskaa. :D
     
  8. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Mä ymmärsin että alkuperäinen ajatus oli järjestää yksi kokeiluluontoinen kisa katsastetuille KATUautoille johon sisältyy kunnon siirtymätaival ja jossa autot ovat siinä kunnossa kuin ne on virallisesti katsastettukin. Mukaanlukien vaadittavat turvavarusteet. Jos auto ei ole katsastettu sillä tekniikalla kuin siinä on niin voivoi..
    Mutta eipä hätää, Kyllä kesään mahtuu paljon muitakin kisakarkeloita missä saa ajaa lähes minkälaisella laitteella vaan!

    Ja siitä nolottamisesta.. ite ajelin kesän kisoja D:ssä ja paras aika 14,3 kun viereisellä radalla oli jatkuvasti tuollaisia 9-10 sek autoja..
    Eikä nolottanu yhtään! Kivaa oli ja toivottavasti muillakin..!
    :rotfl:
    Nolouden saa kuitattua ajamalla auto pelipaikalle ja sieltä pois..?! :lol:

    Nii ja mä en sit missään vaiheessa oo puhunu mistään fyyran kisoista, ne on asia erikseen ja siellä saavat mun puolesta tehdä säännöt just niin vaikeiks ja rajoittaviks kun niitä huvittaa..
     
  9. bbford

    bbford Gearhead

    EVVVK
     
  10. ere

    ere Gearhead

    UPEAA JUST NOIN
    Saako molempiin luokkiin osallistua jos vetää
    G-autolla D-autoa kärryllä siirtymätaipaleen?
     
  11. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Hyvä jätkät, nyt täälä on jo jonkinlaista raivoa. Vielä kun sais ton kaiken energian siirrettyä tonne kisoihin tulemisen puolelle, niin oltais tulevaisuudessa kaikki onnellisempia. Mutta tuskin lauatai-illan keskikaljän -pöhnäisillä itkuraivareilla on tähän asiaan mitään vaikutusta. Suomalaiseen kulttuuriinhan on kuitenkin jo vuosikausia kuulunut suuriluontoinen alemmuuskompleksi- mä en ala mitään, kun tolla on enemmän rahaakin syndrooma.

    Ei kai kukaan voi vaatia että nykyaikaisella street-autolla pitäisi oikein kaupassa käydä, mullakin sattuu olemaan siihen tarkoitukseen ihan oikeasti mukavampikin vaihtoehto. Mutta mähän olenkin tällanen pääkaupungin riistoporvari, joka ei anna teidän leikkiä rauhassa.

    Mutta jatkakaa toki kirjoituksianne, sieltähän saattaa tulla vielä hyviäkin ehdotuksia, kun vaan se tunnepuoli rauhoittuu. Muistakaa, että joka tapauksessa ollaan ihan samalla asialla katuryhmien tulevaisuudesta keskustelemassa. :eek:
     
  12. HEMI

    HEMI 1st gear

    Joo tollanen Vapaa (D) ryhmä ois hinee, kaikki sallittua kunhan toimii pumppubensalla(sehän olis melkein samalainen kun engelsmannien street eliminator luokka jossa saa olla vaikka 700cid tuplaturbo jos siltä tuntuu...niin no niitten hirviöt on kyllä kilvissä kiitos heidän mukavien lakien)

    Ja sitte tollanen pilkkunnussiaryhmä (G) jossa tarkastettas joka mutteri ettei oo vaan mitään vaihdettu liikaa jossa ne "todelliset" katuauotot kisailee :rotfl:

    Kirjoitin kieliposkella :wink:
     
  13. Käkö

    Käkö Gearhead

    :rotfl:

    Mä ainakin toivon et sais osallistua... :rotfl:
     
  14. bbford

    bbford Gearhead

    No joo pojat,pitäkäähän sitten ensi kesänä hyvät kisat. Turhaan mä tästä ressiä otan.Päästelin vähän höyryjä aiheesta "mä en aja kun säännöt ei suosi mua".
    Mä tuun kyllä katsomaan sit teitä kun noi skabat pidetään.
    Mä siirryn taas seuraamaan tätä keskustelua taka-alalle.Täs vois vaikka oppia jotain.
    Sanoin muuten chevy 2:lle ennenkuin se tän asian tänne laittoi että tulee kovasti porua säännöistä.


    Ps.Lähden ryyppäämään mun alemmuuskompleksin kanssa,maksa vaan paukkuu pian,johan mä olin pöhnäs viimeksi 5v. sitten. :eek:
     
  15. dart69

    dart69 Gearhead

    Tämähän alkaa olla selevää pässinlihaa!! Eli jos sitten olis kaksi ryhmää:
    Ä: Normaalit katsastetut autot katurenkailla. Rekisteriote määrää muutokset.
    Ö: Autot jossa on kilvet ja katsastettu, mutta sliksit, kaasut, rakettimoottorit ja kaikki mitä vaan saa mahtumaan autoon on sallittua.

    Ja vielä yksi extraryhmä
    Å: Vetoautot, kärryn suurin massa pitää ylittää 1700kg, sliksit sallittu nelivetoisissa vaan takapyöriin...
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    BBfordin kiteytys oli keskustelun parasta antia.
    Harmi että meni hukkaan. parempi kuin Lupen ehoitus.

    Uusien kisailijoiden sorsiminen on täysin turhaa.
    Seinäjoen uus sukupolvi on kuitenki ajanu kisaa ja kovaa.

    Etelään:
    Pitäkää kisanne itsellänne, kehukaa kavereitanne, haukkukaa muita.
    tarkkailkaa painoanne, mittailkaa koneitanne, kieltäkää kilvet,
    kieltäkää katsastettuja ratkasuja yhes ryhmäs, sallikaa toisessa.
    kehoittakaa katukisailojoita hankkimaan oikeita kilpureita.

    Mutta älkää sit ihmetelkö miks lineuppi on tyhjä.
    Junioridraksterit ei voi riittää turvaamaan tulevaisuuttanne.
     
  17. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Pikku keijo seikkaile .

    Keijo: Äitii... Äitii... missä sä oot , äiti tuu jo noi kiusaa mua.

    Äiti: No lapseni mikä sulla on hätänä, ei oo mitään hätää.

    Keijo: Mä en ala, mä en oikeesti ala, noi isommat kiusaa. Äitii....

    Äiti Rauhoitu nyt keijo pieni, ei sulla ole mitään hätää, kerro Äidille.

    Keijo:Nyyh, nyyh mulla on niin vaikeata nyyh... mä en oikeasti tiedä mitä mun pitäis tehdä .nyyh...

    Äiti Kerro nyt ihan rauhallisesti mistä on kysymys, ihan niinku omin sanoin.

    Keijo:(Pyyhkii krapulaisia kyyneleitään) No kun mulla on toi Takapihan nopein kuminpolttaja tossa pihalla, ja kaverit pilkkaa, kun mä en uskalla lähteä sillä ihan niinku kilpailemaan. Nyyh...

    Äiti: No mikset sä sitten mee, sähän oot jo iso poika. Mee vaan ja ota osaa, ei se sen vaikeampaa öle.

    Keijo: No, kyllä mä ensin ajattelinkin, ja laitoin tonne internettiin semmoselle palstalle, jossa saa tuoda niinku ajatuksiaan julki, semmosen ehdotelman, että perustetaan semonen luokka johon toi mun autoni sopii. nyyh... Mut siitte noi etelän kaameat, ökyrikkaat riistoporvarit alkoiki niinku sanoon, että miks pitäis perustaa uudet luokat, kun sellaset on jo valmiina. ma en oikeesti ala, äitii sano jotain.

    Äiti No mitä ne sitte sano sulle, Keijo pieni, älä itke kerro ihan rauhallisesti.

    Keijo: Nyyh... No kun ne luokat on niinku olemassa jo, niin niiden mielestä se nyt van on turhaa niinku kehittää joka autolle omat sääntönsä. On ne niin ilkeitä. Nyyh... nyyh... Sit ne vielä sano, että tuu vaan rohkeasti mukaan, täällä on kuulemma kaikille tilaa. Mun ei kuulemma tartte kun rohkasta mieleni ja ilmottautua, mutku se on niin kallistakin.. nyyh...

    Äiti: Mutta mä olen kuullu, että siellähän on mukana se yks tyttökin, mikä sen nimi nyt olikaan. Ahaa Kieku. Sehän on kuulemma pärjännytkin ihan älyttömän hyvin, vaikka sillä ei olekaan niinku semmonen nopein auto. Miksi hän sitten lähtee mukaan, vaikka ei oletakaan voittavansa. Ja eikös hän ole jo voittanutkin niitä kisoja ja oikein Cuppeja, ja menestynyt muutenkin hyvin.

    Keijo: nyyh... Mutku se on niinku tyttö, ei ne sitä kiusaa. Sitäpaitti, mä luulen että vaan toi kynnys näyttää noille kavereille tossa Esson baarissa on se mikä mua ehkä eniten pelottaa. Mut kyllä ne kammorikkaat etelän miehet on ne, jotka mua niinku kiusaa, vittuileeki. Ajattele äiti,että kehtaavat.

    Äiti: Keijo, ensinnäkin enkö mä ole sanonu, ettei kiroilla. Ja toiseksi mä luulen, että ne kuitenkin haluais sut sinne kisoihin mukaan, eikä ne niin ilkeitä ole, sä luulet vaan. Nyt mä luulen että sun pitäis vaan koota itsesi ja lähteä mukaan siihen kisatouhuun, se on taatusti antoisaa ja kehittävää puuhaa. Ja sun pitää ymmärtää, ettet sä heti ekana vuonna voi olla nopein tai kaikkein paras, mut kun sä jaksat tehdä töitä sen autos eteen joitain vuosia niinku ne muutkin, niin hyvä siitä tulee.

    Keijo; Kiitti mutsi, mä tiesin että suhun voi luottaa. Tottakai sen täytyy olla niin että, jostain se on alotettava ja jos meinaa pärjätä, sun pitää tehdä paljon duunia sen eteen. Mä taidankin kutsua noi Esson baarin pojatkin mukaan rakentamaan tota mun autoa, niin kyllä me niille kaupunkilais sälleille vielä näytetään. Perkele...

    Äiti: Just noin samasta puusta te ootte kaikki tulleet, ja samalla oksalla istutte. Ei se ole tärkeätä kuka voittaa, vaan se että saa olla mukana.

    Keijo: Kiitti Mutsi nyt on jo parempi olo. Kyllä mä vielä niille nilkeille näytän....


    NO niin, Kaikille huomioksi, että Keijo on täysin kirjoittajan mielikuvituksen tuotetta, mutta mä luulen että toi tarina välttämättä ei ole. Toki se nyt on hiukan karrikoitu, mutta perus-asioiltaan kuitenkin kovasti tutunlainen tarina, joita on tuolla Esson baarissa kuultu.

    Ottakaa ihmeessä kantaa. Kertokaa oma mielipiteenne. Ennenkaikkea perustelkaa ajatuksianne. Mutta alkää kiukutelko, tää on vaan keskustelua. Ei se niin vaikeata ole.
     
  18. bbford

    bbford Gearhead

    Sen verran palaan tähän keskusteluun että kun nyt eilen vedin kärpäs-sieniä ja eetteriä sekaisin ja juttelin mun alemmuuskompleksin kanssa 4. ulottovuudessa siitä,että olenko mä todellakin kateellinen muille jos heillä on enemmän rahaa käytössä kuin mulla,niinkuin luigi veikkas.
    Tultiin siihen tulokseen että ei perkele,luigi on ihan väärässä,eihän mua hatuta yhtään että muilla on hienommat/nopeammat vehkeet kuin mulla,päinvastoin,mun mielestä on tosi hienoa katsella hyvin tehtyä,kaunista ja nopeaa autoa.Niiden omistajille nostan hattua ihan vilpittömästi,hyvä juttu.

    Mutta,kun joidenkin ihmisten(ihan noin yleensäkin,huom.) on USKOMATTOMAN vaikea tajuta sitä kuinka koville esim. just mulle ottaa järkätä ne rahat jotta pääsis edes siihen yhteen kisaan sinne alastaroon.Voin taata että vaatii helvetin pitkiä järjestelyjä ainakin omalta osalta. :odroll:
    Itsellä into päästä sinne alastaroon olis kans aivan sairaan kova,olis mahtava kokea se tunnelma joka tulee isosta katsojamäärästä yms... Sillä että pärjäänkö siellä vai en,ei mulle ole mitään merkitystä,eli mua ei kiinnosta sääntömuutokset pätkääkään ainakaan omalta osaltani koska niillä mun autosta ei saada nopeinta,ei vaikka kuinka niitä sääntöjä vääntelis.

    Ja sitten kun on tän "ikuisen"(ja sellaiseksi ehkä myös jäävän?) unelman on sattunut ääneen kertomaan pariinkin kertaan ja täälläkin siitä mainitsemaan niin kokeneemmat jo kisaavat kuskit alkavat vittuilla puheiden takia ja sitä leimautuu heti "mä meinaan" jätkäksi joka vaan heittää höpöhöpö juttua ja joka ei ikinä mihinkään kisoihin tule kun ei ole vieläkään kisoissa näkynyt.

    Myönnän,en tiedä tarkoititko juuri mua kun puhuit saivartelevista ämmistä jotka ei ikinä aiokaan ajaa missään,mutta toi kommentti sai mun hihat palamaan edellä mainituista syistä.

    Summasummaarum,ensi kesänä ajan varmasti testipäivillä ja EHKÄ yhdessä WCC kisassa,nyt ei tulla vittuilemaan että olet höpöhöpö mies.Kamut on vähän hehkutellut että alastaroon sit kans mennään ajamaaan ensi kesänä mutta en kyllä sano siihen enää mitään,välttyypä höpinöiltä.
    Ensi talven budjettikin taitaa upota levyjarru muutokseen,eikä sitten taida olla enempää varaa parantaa.Ei edes turvavarusteisiin,katuauto kun toi on niin on ne jarrutkin ihan kiva olla.
    Multa kesti 5v. saada mun vessalla edes ekat lähdöt,välillä meinas usko loppua täysin mutta jaksoin painaa kun on kova halua ajaa edes jossain sillä kovaa,edes siellä testipäivillä lentokentällä.

    Keksikää nyt hyvät säännöt ja ajakaa kovaa pumppubensa mestari kisoissa.


    EDIT:Keijo on vähän käsittänyt väärin ton homman.Kyse ei ole koskaan ainakaan mun käsittääkseni ollut uudesta LUOKASTA vaan KILPAILUSTA.
    Toivottavasti Keijo kuitenkin uskaltautuu kilvanajoihin mukaan.Tsemppiä Kekelle! :D
     
  19. Käkö

    Käkö Gearhead

    Me ollaan ton rahaongelman kanssa tutut oltu jo monta kesää, koskaan ei oo tiedetty onko tarpeex fyrkkaa lähtee ja se on tullu selväksi et kisojen jälkeen syödään monta viikkoa kaurapuuroa...
    Ja ei toi kisoihin lähteminen ole helppoa kenellekkään, meidänkin järjestelyt ylittää välillä tajunnan tason ja ulkopuoliset ei voi ymmärtää miksi me sählätään niin paljon vaan sen takia et päästään työntää autoo lentokentillä tai alastarossa... :wink:

    Tule ihmeessä alastaroon ajamaan, se on tunnelmaltaan aivan uskomaton paikka, isot pojat ja tytöt on rekoilla ja isoilla tiimeillä siellä, yleisöä on jo lauantaina tuhatmäärin katsomassa, kuuluttajat jauhaa taukoomatta asiaa ja asian viertä ja fyyran henkilökunta opastaa kun niiltä kysyy...
     
  20. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Radalle asti ei oo vielä autoa saatu :oops: mut kerran näyttelyyn jo kummiskin :wink: Ja siellä, siis American Car Showssa mua kyllä hämmästytti kaikkien kiireittensä keskelläkin se fyyran henkilökunnan avuliaisuus ja viitseliäisyys opastaa ja neuvoa tämmösiä noviiseja niinkuin mekin siellä oltiin autoinemme. Jos homma on samansuuntaista noissa kisoissa niin :D :D :D
    Eihän se sitä tarkoita että koko ajan pitäis laukata kysymässä jotain mut ekaa kertaa touhuillessa sitä on kuitenkin vähän pallo hukassa ja kysyttävää tulee väkisinkin. Mut niin Lupella kuin kaikilla muillakin tapaamillamme toimitsijoilla tuntui ainakin tuolla Shown järkkäämisessä olevan asenteet kohdallaan ja itelle jäi yhä muistissa oleva hyvä mieli koko hommasta.
    Heh, kerrankin kehuin fyyraa, mut mikä ettei kun on aihetta :D
     

Kerro tästä muillekin!