Punainen muovilaatikko

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Teemu, 10.11.2002.

  1. Teemu

    Teemu 1st gear

    Totanois, mun -76 b-body moparissa on kojelaudan sisäpuolella, siinä jossain keskellä semmonen punainenmuovilaatikko, johon tulee kaksijohtonippua, yhteensä vajaa parikymmentä johtoa.

    Osaako kukaan minua auttaa... mikä on laatikon tarkoitus? Siin on jotain numeroi ja moparimerkki, kun kannen avas ni sisältä löyty joku piirikortti.

    Jotain se luultavasti ohjaa, vaan mitä? Autossa ei ole ruiskua, keskuslukitusta, sähköikkunoita tai yleensäkään mitään hienoa sähkötouhua. Kummallista.
     
  2. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Liittyisikö saastelaitteiden elektroniikkaan?
     
  3. dart

    dart Gearhead

    kerkeetkös muuten esim. ens perjantaina kattoon niitä dartin maalauksia? unohtu koko homma ku ei oo kerenny pahemmin ees käymään loimaalla. siihen tulee muuten kokonaan uus maalaus, kiiltävämusta+luumunväriset lieskat.
     
  4. Teemu

    Teemu 1st gear

    Saastelaitteita? Hmm... mahdollisesti. Autossa ei nykyään kyllä ole ainuttakaan, mutta varmasti on jotain ollut aikanaan.
    Ei oo oikeen kiinnostusta tutkia mihi johdot menee, kun kulkevat suht isossa johdin nipussa kojelaudan takana...

    Dart: no perkeles. Täytyy kattoo tosa loppuviikosta, jos ei oo kauheesti töitä niin kyllä minä sitten.
     

Kerro tästä muillekin!