Puolan virrankulku

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja mertzi60, 5.1.2018.

  1. mertzi60

    mertzi60 Gearhead

    Ei mitään hajua, mitään silmällä näkyvää vikaa siinä ei näy.

    Mitä tarkoittaa/ero on internal puolalla ja external puolalla ?
     
  2. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Korjatkaa jos menee pieleen. Internal, sisäsellä puolalla, eli vaikka tyypillinen hei puola kannessa. External, ulkosella, niinkuin sulla vaikka hei jakaja onkin.
     
  3. Ratrod34

    Ratrod34 Gearhead

    Onks siinä pyöriässä mahollisesti vastusta ? jos se on kusahtanu
     
  4. mertzi60

    mertzi60 Gearhead

    Näin sen ajattelin itsekkin, nimethän siihen jo viittaavat...
     
  5. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Hei systeemissä on jo sen verran tehokas kipuna, että jos tulppa-johto-osastolla on jotain pätkistä, esim. vaikka vaan yksi johto irti tulpasta, niin se alkaa lyömään läpi pyörijästä jakajan runkoon. Sit kun se aikansa tekee sitä, niin muuta reittiä ei enää kipunalle olekaan.
     

Kerro tästä muillekin!