putki keulan teko

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja lucky, 7.10.2003.

  1. lucky

    lucky 1st gear

    onko kellään neuvoja tai kuvia putki keulan teosta plymouth dusteriin?
     
  2. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Runkoaisojen päistä lähtevät putket on matkalla hyvä, siisti ja tukeva yhdistää alkuperäisiin iskarin yläkiinnikejäykisteisiin. Putket on suunnattava viistoon ulospäin siten, että mahdollisessa kolaritapauksessa ne eivät työnny ohjaamoon.
     
  3. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Tee siitä mahdollisimman laaja, konehuoneessa ei ole koskaan liikaa tilaa. Katsastussetä vaatii, että putket on rakennenttu siten, ettei ne kolaritilanteessa voi painua ohjaamoon. Kätännössä tietää sitä, että niissä siis täytyy olla mutka matkalla. Omassani vein ne todella reilusti ulospäin ja ne lähtee syylarin vierestä aluksi pystysuoraan toimien samalla syylarin kiinnikkeinä. Oikeenpuoleista iskarin yläpäätäkin on hiukan siirretty ulospäin ja kummatkin iskarikiinnikkeet jatkettu ja yhdistetty palkilla ylhäällä kulkeviin putkiin. Kuvassa ei tosin niitä putkia just näy, tein siihen dzussi kiinnitteiset alsa sisälokarit, mutta antanee jonkinlaisen kuvan paljonko tuli '63-'66 A-koppaseen tilaa RB isolohkolle.

    [​IMG]
     
  4. lucky

    lucky 1st gear

    lisää informaatiota tarvitaan paljon ennen kuin projekti voidaan käynnistää joten kaikki lisämateriaali ja tieto olisi tervetullutta ja toivottavaa. ps.mahdollisimman paljon kuvia kiitos.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: lucky 2003-10-09 20:59 ]</font>

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: lucky 2003-10-09 20:59 ]</font>
     

Kerro tästä muillekin!