PV volvon alle runko

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja spike, 24.5.2010.

  1. kad_boost

    kad_boost Gearhead

    tuola "myydään muut" osiossa olis patrolli myynnissä,suora 6 ja tarpeeks jykevä runko.
     
  2. clinti

    clinti 1st gear

    just siitähän tuliski neliveto dieseli ois sitä suomi eksotiikkaa :rotfl: :wink: :odroll: :p :lol: :eek: eikä tastä kommentista tervi vetää herneitä kaasariin
     
  3. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    No kyllä tuon palauttamisessa museovehkeeksikin on tekemistä, kun se on noinkin aistikkaasti kustomoitu ammoisina vuosina..Tosin jokainen tehköön autolleen mitä huvittaa..

    heitetään lisää vettä myllyyn nyt sit kuitenkin..
    Gasoline 3/2009 -lehdessä on ruotsalainen versio aiheesta, mielestäni yksi kyllä tyylikkäimmistä gassereista ikinä..
    Pari kuvaa tässä, jos et nyt ko.lehteä saa käsiisi muualta ku Kustom Kulturesta..
    http://svda.se/PederGasser.html
     
  4. spike

    spike Gearhead

    Tuosta idea syntyi. Jotenkin tuo PV on vain niin härski jopa verrattuna muihin näkemiini gassereihin. Olisi kuitenkin kiva jos voisi kadullakin ajaa, ja siksi mietin korinvaihtoa kasilliseen autoon. Jäykkää etuakselia en laita ihan ajettavuudenkin takia. Lisäksi juuri katulaillisuus taitaa siinä mennä.

    Pitää miettiä sitä g-body vaihtoehto. Sitä pitää lyhentää 6" ja kaventaa jonkin verran joten ei ihan bolt on. Yksi aika härski vaihtoehto olisi c3 vette. Tiedä sitten miten paljon raskaampi koppa on. Saattaa olla että tulee liian raskas verrattuna alkuperäiseen lasikuituiseen. Voihan PVtäkin tietenken keventää mutta riittääkö? Akseliväli olisi 4" liian lyhyt mutta sen ehkä voisi kompensoida korimuutoksilla. Vaikka choppamalla ja samalla lyhentämällä. Mahtuisi alle löytämieni mittojen perusteella.
     
  5. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    Tääläpäin valmistuu dodge ramcharger johon laitetaan duettin kori päälle. ja sen jälkeen haetaan kilvet konttorilta 8)
    se on tietty kasilla ja neliveto :D
     
  6. RebelMonster

    RebelMonster 1st gear

    Kuulostaa asialliselta "Duetilta".. :lol:
     
  7. Ilari

    Ilari Gearhead

    Yksi vaihtoehto saada pv-volvosta keula korkealle, on vaihtaa 140-sarjan etupalkki. Siis jos haluat etuakselin päällekkäisillä kolmiotukivarsilla. Etuaisat ovat eri korkeuksilla ko. autoissa. Mulla olis kesken jäänyt projekti ko. kokoonpanolla ja voisin kuvitella sen myyvänikin.

    Tuossa Suomi-lookissa on oma viehätyksensä. Itse lähtisin tuon yksilön kohdalla tekemään kulttuuritekoa ja palauttamaan tuon tuollaisenaan liikenteeseen. Ehkei tuolla naamalla keulaa korkealle, vaan perä.. ;)
     
  8. spike

    spike Gearhead

    Tuo on varmaan ihan käypä tapa jos päätän korjata nuo apurungot. Samalla fransmannien lättis pellin alle. Pitää laittaa mietintä myssy päähän ja ihmetellä.

    Yritän nyt keskittyä amazonin valmiiksi saamiseen niin katsotaan sitten miten tuon kanssa käy.
     
  9. Mr. Horsepower

    Mr. Horsepower 1st gear

    Entä ihan Roverin... kasi...

    eihän amatzonikaan ole 1966 ole 2 litran pataa ole ollut... kun omassani on toi roverin vinkkeli... poikkeus luvilla ja chopattuna tietty...

    tehty joskus 80 luvulla tosin :D

    mut alta sata heppasenahan on tuota roveria saanu... jotenka tehoilleen on mennyt ihan volvon omat jarrut on... :O
     
  10. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    Mutta entäpäs iskutilavuuden puoleta?
     
  11. spike

    spike Gearhead

    Iskutilavuus menee yli sallituista rajoista aika tehokkaasti.
     

Kerro tästä muillekin!