Pyöränkulmista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja kcl, 6.8.2002.

  1. kcl

    kcl 1st gear

    Aika moni on tuossa alempana kysellyt pyöränkulmien säätöarvija ajokkeihinsa. Onko porukalla tapana säätää itse ne kohdalleen? Jos, niin kotoisten mittavälineiden yleisen epätarkkuuden vuoksihan tarkat arvot voivat olla vain suuntana...johan metrin mitalle sallitaan standardissa aikamoinen heitto. Jos taas auto menee kuitenkin "pajalle" säätöön, arvot löytyväy sieltä taikka maahantuojalta tms. Kertokaahan säätötottumuksistanne.
     
  2. dart -66

    dart -66 Gearhead

    taitavat kysellä sen takia kun eivät pajoilla
    tiedä vanhempiin autoihin arvoja (nim. koke-
    musta on!) ja toisex ovat usein aika halutto-
    mia selvittämään.Suhtautuvat paremmin kun a-
    siakkaalla on arvot valmiiksi tiedossa.
     
  3. blt4spd

    blt4spd Gearhead

    Käy kysymässä korjaamoilta, minkämaalaiset nelipyöräsuuntausvehkeet kyseisillä pajoilla on. Kaveri hommasi omalle korjaamolleen amerikkalaisvalmisteisen nelipyöräsuuntauslaitteen. Tietokoneella on valmiina arvot myös vanhempiin jenkkeihin. Itse löysin "päiviteyt" arvot omaan 67 Camaroon jostain lehdestä.Päivitetyt siksi että vakioarvoilla Camaro on tarkoituksella säädetty "liian" aliohjautuvaksi. Uusilla arvoilla säädetään kaarrekäyttäytymistä hieman yliohjautuvammaksi.
     

Kerro tästä muillekin!