race kuitu osien paino

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja jenkkijuuso, 21.2.2007.

  1. Hate

    Hate 3rd gear

    Ja tällä tavalla tehtynä saavutettu ajansäästö voidaanki sitte uhrata sen
    pintapuolen silottamiseen pakkelilla ja/tai hiomalla,jolloin samalla saadaan paino ja kestävyys puolikin alittamaan kaikki rimat mistä aikasemmin oli esimerkkejä.
    Eli miksi mennä sieltä missä aita näyttää matalimmalta kun värkit maksaa kuitenki saman teki sen sitte hyvin tai huonosti tai hyvin huonosti.
    Se on sitte taas eri jos lopputuloksen näöllä ei oo merkitystä tai laatu ei saa ylittää ympäröivää kokonaisuutta. :rotfl:
    Kevyemmäksi ja halvemmaksi vaan tulee jos teippaa vaikka sitä rakennusmuovia konepeitoksi ja jättää muut värkit kauppaan. :oops:
     
  2. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Nyt en oikeastaan ymmärrä?
    Jos pintaan vetaisee karhennuskankaan huolellisesti (tämä tosin unohtui mainita :oops: ), niin ei se kyllä tartte muuta kuin pohjavärin niskaansa.
    Toki jos siinä fuskaa niin meneehän se sitten ketuilleen, niinkuin huonosti muotissa tehtynäkin.
     
  3. Hate

    Hate 3rd gear

    Meinaan vaan et jos kyseessä ei oo täysin suora pinta eli esim. konepeitossa kohoumia tai syvennyksiä,lokareissa pyöränaukko ja sen
    pullistumat,pokkaukset ja kaarevuudet eri suuntiin sekä mahdollisesti
    syvennykset sivu parkkilampuille yms.,puskureiden muodoista puhumattakaan,niin kuinka hienosti toi karhennuskangas muotoutuu?
    Ehkä toi mun ennakkoluulo vaan johtuu siitä et ne tollai tehdyt mitä oon
    nähny on ollu sen näkösiä et tosiaan on aikaa säästetty ja paljon? :D
     
  4. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Jeps, karhennuskangas on hieman huonoa muotutumaan, mutta siitä voi leikellä vaikka palasia joka koloon.
    Karhennuskangasta voi vedellä päällekkäinkin, päätarkoitushan on se, että se on märkä jokapuolelta missä koskee kuituun.

    En minä missään nimessä väitä, että tuo on paras tapa tehdä, mutta se on vaihtoehtoinen tapa.
    Itse ainakin olen senverran laiska, että en yksittäisille kappaleille tee korkeintaan kuin uretaanimuotit. Ne ei taas oikein sovellu jos pitää kopioida muotoa.
    Muotti on ehdottomasti paras jos pitää tehdä tarkka kopio.
     
  5. pkinnune

    pkinnune 1st gear

    Mielenkiintoisia ohjeita,nuo "kertakäyttö muotit".
    Mutta kannattaisko puhua muista kuin "matoista" kankaina,kun se rowing on myös kudottua kangasta.
    Matolla käsitän jatkuva kuituiset ja katko kuituiset.
    kankaan ja rowingin erokin on hieman ohut,missä sen raja on?
    painossa vai kudonnassa?
     

Kerro tästä muillekin!