Raidetanko ohjaustehostin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Classic Chevy Club of Finland ry', aloittaja junkyard dog, 13.8.2011.

  1. junkyard dog

    junkyard dog Gearhead

    Onko kokemuksia otsikon mukaisen tehostimen tehosta? Laitoin -57:aan tuollaisen tehostimen ja toimii kyllä nyt muuten hyvin, mutta tyhjäkäynnillä paikallaan rattia käännettäessä tuntuisi tehostus tehot olevan hukassa. Jos auto on yhtään liikkeellä ei ongelmaa ole tai vastaavasti jos paikoillaan käännettäessä nostaa kierroksia lähelle pariatuhatta niin ongelmaa ei ole. Pumppuna on joku ehkä 80-luvun GM:n Saginav kahdella paluulinja liitännällä. Oisko tuo pumppu alitehoinen, ohjaussylinteri väljä vai enkö ole vain saanut kaikkea ilmaa pois tuosta sydeemistä?
     
  2. Pro ´55

    Pro ´55 Gearhead

    Mä veikkaisin tota pumppua. Kuulostaa muutenkin jotenkin himmeelle toi maininta - kahdella paluuliitännällä. Mihin hittoon tarvii kahta paluulinjaa bensakoneessa? Ettet vaan olis laittanu jotain diisselikoneen pumppua, jossa vois olla joku paluulinja hydrauliselta jarrutehostimeltakin?
    Kokeiles jollakin toisella pumpulla.
    Jos siellä olis ilmaa, niin se ajautuu itestään tosi äkkiä veks. Ei siis sekään hyvä peruste tehottomuudelle.
     
  3. junkyard dog

    junkyard dog Gearhead

    Nimenomaan hydrobuustin paluulinja se toinen on, mutta se on tulpattuna, eikä liity ongelmaan, varmaan tuo pumppu tosiaan on muuten vain ehtoopuolella. Täytyy hommata toinen pumppu ja kokeilla uudestaan.
     
  4. junkyard dog

    junkyard dog Gearhead

    Pumppuhan se oli sökö. Omista nurkista löytyny Buickin 455 koneen pumpun askartelu paikoilleen ja nyt pelittää.
     

Kerro tästä muillekin!