remmiahtimen laakerointi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja rodhot, 21.8.2005.

  1. rodhot

    rodhot Gearhead

    Minkälaisilla laakereilla (kuula,neula...) on yleensä toteutettu vetolaitteen hihnapyörän laakerointi ? Kyseessä ei ole 6/71+sbc juttu vaan suora 6+remmi.
     
  2. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Itsellä Dyersissä on koneistettu pesä jossa normaali yksrivinen kuulalaakeri ja erillinen stefa etupuolella. Kuoressa stefan etup. ura ja lukituksena isohko seetirengas. Näin laakeri saa varmasti voitelunsa samasta öljystä kuin ahtimen rattaatkin.
     

Kerro tästä muillekin!