Ripeän katuauton omistaja; Miksi et aja kisoissa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja vipottaja, 27.11.2009.

  1. rajuriiviö

    rajuriiviö 1st gear

    Mä luulen, että taaksesi löytyisi sitoutunutta tiimiä apumekaanikon ja muonitusmestarin verran :D jos vaan kelpaa.
    Jonkun tarviis vaan sitoutua hoitamaan tiimin kakarapesue, ainakin kisaviikonloppuisin.
    Yöpyminenkään ei älyttömiä kustantais Astrossa(lue vetoautossa), kun ottaapi penkkirivejä pois ja kippaa patjaa lattialle.
    Anopilla on myös oiva asuntoauto, mitä se on yleensä lainannu ihan mielellään :D
     
  2. Jza

    Jza Double Gearhead

    Kuvittelisin niiden olleen samat jo -80 luvulta saakka, että voisi niitä varmaan joskus päivittääkin. :lol:

    Mutta ihan samaa mieltä. Jos meikäläisen järjellä ja lukuhaluilla sain tentin hyväksyttyä, niin eiköhän se onnistu muiltakin. Ei nippelitietoa, vaan katsotaan että onko kaveri yhtään kartalla. Tyyliin, mitä luokkia saat ajaa sillä ja tällä lisenssillä...
     
  3. Putte

    Putte 1st gear

    Kysymyklset on uusittu lisenssiluokka uudistuksen jälkeen, koska vanhat noin 20 vuotta käytössä olleet kysymykset kävivät tietyiltä osiltaan vanhoiksi.

    Ei noita kirjallisia kannata pelätä. En muista kenenkään jääneen ilman lisenssiä kirjallisten takia, tosin enhän mä vielä kovin kauaa ole lajin parissa edes ollut. :rotfl:
     
  4. pile

    pile Gearhead

    en mä sitä meinaakkaan että pitäis ottaa paineita mutta olis vaan huomattavasti kivempi mennä kokeisiin kun olis saanut tutustua kyseiseen materiaaliin ensin.
     
  5. ERT2

    ERT2 1st gear

    kuten sanoin.... Maalaisjärjellä pääsee pitkälle. Pääpaino on lähinnä turvallisuus asioissa ja lähettäjän käsimerkeissä. Myös lisenssilähdöissä katsotaan lähinnä sitä että kuski tottelee ja ymmärtää mitä lähettäjä huitoo...
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

  7. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Joskus kun oli ripeähkö katuauto, niin BMW (m-sportti?) nöyryytti epävirallisissa (lue:laittomissa) kisoissa niin pahasti että laitoin auton myyntiin. :rotfl:
    Ei sen puoleen, eipä mullakaan paljoa ole kiinnostusta lähteä ripeähköllä autolla tosi nopeita vastaan kisaamaan. Mutta katotaas nyt mitä tuolle emännän Furylle vielä tapahtuu... ;)

    Pilkki kisasta voittaa auton, autokisasta pilkin. :wc:
     
  8. kime2

    kime2 Gearhead

    Meillä päin on taas kuulemma käynyt just toisin päin :rotfl:
     
  9. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Teilläpäin näköjään taitaa miehillä olla luonnetta ja tahtoa tehdä asioille jotain 8)
     

Kerro tästä muillekin!