Kyllä siinä on interpolointi, ainakin jonkunlainen. Yrittää se ohjekirjan lupausten mukaisesti kovinkin muokata karttaa kierrosten välillä, eli jos vaikka 1800rpm, niin sillon se käyttää tyyliin jotain 70% 2000rpm karttaa, ja 30% 1500rpm karttaa. Jotenkin näin. Eihän tuo säätö oo tähtitiedettä, kun vaan ruisku tarjoais paremman resoluution niin onnistus eli Suomeksi jos kartaston kuorma ja kierroslukusarakkeet/rivit olisi säädettävissä. Mutta kun ei ole. Eli se pöllönpesä tulee juuri maantienopeuksissa esiin. välillä 1400-2000rpm, tuohon pitäs saada tiheämpi kartasto, tai vastaavasti TPS anturille että jokainen kaasunpainallus muuttais kursorin paikkaa seuraavaan. Eikä vasta 3% kaasunpainalluksen jälkeen. Kiitos vanhanaikaisuudelle..
Siellähän parannettiin kierrosaikaa lähes 10sek Ahvenistolla viimevuotiseen! Hyvä jätkät!! Huimaa kehitystä ja hyvinkin jo kahinoissa mukana! Isokäsi
Kiitos kiitos Juu tuli vissiin tehtyä autoon jotain oikeinki viime talven aikana. Ei ihan uskalla vielä joka paikkaan mennä niin kovaa ku pitäs (nopeet kurvit) niin siinäki aina muutaman sekunnin jää. In-car:sta näkee hyvin ku himmaa liikaa kurvisa. Vielä on alustan kans paljon tekemistä että sais kunnolla luoton autoon kohalleen. Tietääpä mitä ens talavena tekkee. Ai nii....Pirren vauhtiin on lötyny syy. (pussi pöydällä) HAHAHAAA Kuva linkitetty täältä: http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=15235 ---esko---