Rochester tietäjää

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja wiwwe, 24.3.2011.

  1. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    jykylän alueella ketään kuka tuosta jotain tajuais?

    onkelmana tyhjäkäynti aivan sa*tanan korkeella. auttaa hetken kun nyppää akun kengän irti. herjaili koodeja 21 ja 44.

    eli caprice oldsin 307koneella ja kaasari taitaapi olla E4MC jossa ei ole ryyppykotelossa sähköjohdoille paikkaa!

    yv:llä kiittos!
     
  2. PauliP

    PauliP 1st gear

    Kannattaa ehkä varmuuden vuoksi vaihtaa kaasarin ja imusarjan välinen tiiviste ja käyttää alkuperäistä paksua mallia. Ja tarkastaa alipaineltkujen kunto. Jos kone saa liikaa happea imuvuodosta johtuen, pyrkii ECM kompensoimaan seoksen pakopuolen happianturin tiedon mukaan, eli antaa lisää bensaa tyhjäkäynnissä (ja kierrokset nousee).
     
  3. wiwwe

    wiwwe 3rd gear


    tps näytti 3.38v syttyvirta päällä kone sammuksissa...tänään uuden vaihtelin koneessa kyllä huomas käynti äänissä aika roiman eron...P:llä kärsi antaa kaasua mutta D:llä joutu kaasulla härkkimään että liikku...täytyy huomenna mittailla tuo uus ja säätää, alko illalla pimeys häiritsemään tutkiskelua.
     

Kerro tästä muillekin!