Rochester

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bätmobiili, 9.2.2004.

  1. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Mitä muutoksia ko. kaasuttimelle pitäis tehdä jotta se toimii myös viri käytössä? Onko jotain karkeaa lähtökohtaa suuttimien suurentamiseen jne...
     
  2. herrakani

    herrakani 1st gear

    Hurjasti artikkeleja tuosta aiheesta intternetissä. Tossahan määrää polttoaineen kulun ne neulat, eikä suuttimet. Niitä neuloja voi olla vähän hankalampi saada.

    Ensinnä kannattaa kattoa, et ne toisioläpät aukee kokonaan, joissain malleissa se avautuminen on estetty semmosella täpällä. Se lähtee viilalla näppärästi.

    Ryypyn toiminta kannattaa joko korjata kunnolla tai ottaa kokonaan pois. Itte otin kokonaan pois.

    Sit kannattaa kattoa se toisioläppien alipainejutun avaus. Kun kaasuttaa, niin sen pitäis kolahtaa suhtnopeesti auki. Jos ei aukee nopeesti se pitää putsata tai vaihtaa. Eroja on alle sekunnista 4 sekuntiin.

    Polttoaineensuodatinjuttu on usein tukossa, kannattaa ottaa pois, ja laittaa pari tavallista bensalinjaan.

    Läppäakselien tiiveydelle voi tehdä jotain, jotkut on laittanu o-renkaita niihin päihin ainakin. Sitten kiihdytyspumppu tuntuu jumittelevan noissa vanhoissa rozezereissa. Saakohan niitä uusia, en muista. Se korjaussarja maksaa southwestissä jonkun sata paikallista, musta se on aika arvokas. tosin se on summitillakin jonkun 70 sikäläistä rahaa.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: herrakani 2004-02-09 21:56 ]</font>
     
  3. bird72

    bird72 1st gear

    Race Calibration Kits
    Includes 4 pairs (#1992) or 6 pairs (#1991) of primary metering rods, 5 pairs of main metering jets, 5 pairs of secondary metering rods, 5 secondary metering rod hangers, high capacity .145" diameter needle and seat assembly, high-performance accelerator pump and 4 power piston springs.

    Race Calibration Kit for model 4MV (1974 and earlier)
    and Edelbrock #1901 and #1902 ....#1991


    Race Calibration Kit for model M4M (1975 and later)
    and Edelbrock #1903, #1904, #1905, #1906 and #1910 ....#1992

    mulla ainakin toi tunaus satsi missä pitäis olla hilut millä saa Q-Jet:n soimaan hyvin.
    Taisin ostaa joskus jenkeistä 100$ tai lähellä sitä.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    "Polttoaineensuodatinjuttu on usein tukossa, kannattaa ottaa pois, ja laittaa pari tavallista bensalinjaan."

    No likainenhan se originaali voi olla, mutta rakenne jousineen on sellainen, ettei se mene "tukkoon", vaan virtaa sen patruunan välistä..
     
  5. herrakani

    herrakani 1st gear

    no turha yhtä kaikki.
     

Kerro tästä muillekin!