rockautosta tilaaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Hertta08, 11.3.2009.

  1. vekku

    vekku 2nd gear

    Kiitos vastauksista, asia tuli selväksi. Kysymyksessäni selvästi jotain vikaa, kun "tinarekikin" näki nuin paljon vaivaa vittuillakseen. Kyllähän näitä alukansia olen katellu useammastakin puljusta joten kyllä niitä löytyy, hintavertailun vuoksi käyny läpi eri paikkoja.
     
  2. xarper

    xarper Gearhead

    http://www.indyheads.com/
    ei tarvii montaa sanaa kirjoittaa hakuun ku löytyy,ameriikassa on muitakin kuin rock auto,motonetistäkään ei kaikkee löydy[/QUOTE]

    Kaikkihan ton tietää ettei sieltä juurikaan mitään viritysosia saa?
     
    palontie tykkää tästä.
  3. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Mites? Tilattiin velipojalle rockautosta osaa, ja nyt tuli ilmotusta että fedex haluaa rahaa? Ei valittu fedexiä, ja muutoinkin ennen ku tilannut, niin se on suomen tulli kun haluaa rahaa, sanos se fedex että jos ottaa yhteyttä, niin ne antaa itse tullata, mutta kun ne osat on tällä hetkellä memphis tennesee???? Eikö tulli tule vasta tullissa?
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Rokkiautolla on ainakin hyvä rahtisopimus kun tossakin paketissa oli vain 4 tsipaletta kansipahveja ja olis mahtunu 4 tsipaletta kansia:rotfl:. Tonne kannattaa maksaa se import charge niin suomen fedmulkerot ei pysty kiristämään lisähilloa.
    [​IMG]
     
    caprice305, -Skeletor-, Jussi289 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  5. xarper

    xarper Gearhead

    Kyllä, aina fedex priorityllä paketit ja import charget maksaa tilauksen yhteydessä, ne on itseasiassa vähemmänkin vielä yleensä kun ite tullatessa.
    Maksaa pari euroo enemmän se fedex priority kun halvin toimitustapa mutta tulee aina sen 3-4pv max kotiovelle paketit suoraan sit.
     
  6. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Sähköpostia vaan Fedexille, että haluat tullata itse, niin se kyllä onnistuu ilman mitään ylimääräisiä kuluja ja laittavat vielä hyvät ohjeet mukaan, jos ei ole hommasta aiempaa kokemusta.
     
    dart -66 tykkää tästä.
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kyllä ne fedmulkerot koittaa kiristää 20€ jos haluaa tullata ite.
     
  8. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Koska näin on tapahtunut? Ei multa ainakaan mitään oo pyydetty, mutta viime tilauksesta on jo muutama kuukausi aikaa.
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kyllä se tullaus on aina maksanut jos siis haluat että firma sen hoitaa.
     
  10. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Kas kummaa, Rockauton viimenen toim.päivä tuli vastaan ni laitoin sitte sen selvityspyynnön jenkkeihin ni meni siitä muutama päivä ja paketti oli lähipostissa. Happy end..
     
  11. north

    north Gearhead

    FedEx Express tarjoaa tuontilähetyksillesi standarditulliselvityksen lisäveloituksetta.
    Tarjoamme lisämaksusta myös laajan valikoiman ratkaisuja erityisiä selvityspalveluita vaativille lähetyksille.

    Rahtiselvitys / tullaus
    80,00 € / toimitus :rolleyes:

    http://www.fedex.com/fi/services/ancillary.html
     
    palontie tykkää tästä.
  12. xarper

    xarper Gearhead

    Tää tais olla niitä DHL juttuja joskus ja sekin kiellettiin jo. Ei ole FedEx tommosta harrastanu.
     
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mulla tuli muuten dhl paketti ja sain itse tullata ilmaseks.
     
  14. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    On tullattu aiemmin.
     
  15. xarper

    xarper Gearhead

  16. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Maksaa, nyt vaan ei valittu fedexia, vaan se halvin mahdollinen...
     
  17. xarper

    xarper Gearhead

    Fedexillä on kaks eri vaihtoehtoo ainaskin siellä, halvin yleensä just ja sit toi priority.
    Se nyt tietty oma moka jos halvimmalla ottanu.
     
  18. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Mikä moka se on? Ennenkin tilannu kun ei kiire ole, ni miks pitäis pikana tilata? Vai pitääkö halvimmasta maksa enemmän?
     
    palontie tykkää tästä.
  19. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Saattaa olla että meni sekaisin mutta kännykkä oli täynnä niitä "kiristysviestejä" vaikka import charget oli jo maksettu. Tällä viikolla tuli kax pakettii ja ne jätettiin mun luvalla pihalle. Perille toimittaja oli joku enset??
     
  20. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Mulla siis ihmetyksen aiheena, että fedex vaatii henkilötunnuksen että tullaa, ja että broidin tarvii erikseen heiltä pyytää että saa itse tullata, ja että tullia pyydetään vaikka tavara ei ole edes suomessa? Mulle on tullista tullut paperia että on tullattavaa, ja olen itse tullannut aiemmin. Eli mun ei ole tarvinnut pyydellä yhtään mitn, pitäis ostotilanteessa olla noi tullaustavat muutoinkin. Muutoinkin käynyt niin että suomen posti lähettänyt jo maahan tulleet tavarat ruotsiin, niin eikai tässä mitn ennakkotulleja uskalla maksaa, kun saa maksaa ne sit uudestaan kun saapuvat.
     

Kerro tästä muillekin!