SBC Vetolevyn sopivuus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja DUCK TAIL, 9.10.2009.

  1. DUCK TAIL

    DUCK TAIL Gearhead

    Eli tällainen kysymys, että käykö TH-350:n vetolevy TH-700:een jossa lukkoturbiini?
     
  2. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    mulla on semmonen muistikuva ettei käy

    vanissa (6.2d) oli th 350 jonka korvasin th 700 ja jouduin vetolevyn vaihtamaan. mutta selviää kyllä sillä kun katot miten noi turbiinin pultit sattuu, joissain saattaa olla useampi "jako"
     
  3. PauliP

    PauliP 1st gear

    TH700:ssa on aina "pienempihalkaisijainen" pulttikehä eli se käy uudempiin ja vanhempiin SBC vetolevyihin.

    Th350/th400 turbiineissa voi olla isompihalkaisijainen pulttikehä, ainakin dieselturbiinissa ja BOP-laatikoissa olleissa turbiineissa (kierrepala hitsattu turbiiniin) Chevyn korvakekiinnike-malliset th350/th400 -turbiinit tietääkseni käyvät myös pienempihalkaisijaisiin SBC-vetolevyihin. Ainakin joissain uudemmissa Chevy-koneissa on pienempihalkaisijainen vetolevy.
     
  4. DUCK TAIL

    DUCK TAIL Gearhead

    Kiitoksia vastauksista :D
    Eli mahdollisuuksia on. No, sittenpähän on viisaampi, kun saan uuden laatikon hypisteltäväksi...
     
  5. B 50

    B 50 Gearhead

    Hämärästi muistan laittaneeni 700:ssa olleen vetolevyn 350:n eteen. Ja myöhemmin päinvastoin. Ja sitten taas snurranneeni reikiä kun 350/400 tarviketurbiiniin piti sovittaa 454:n vetolevy. Ne on yleensä niin moneen kertaan avattuja paketteja että mitä tahansa voi odottaa. Orgiksia, tarvikkeita, ralliosia.. Mutta ei vaihtoehtoja monia ole, eli yleensä kai sopii. Enemmän kai pitää tarkkana olla hammaslukujen kanssa (153/168) että on mahdollisesti käytössäolevaan starttiin/lohkoon sopiva. Ja tarvikevetolevyjen kanssa muistettava tarkistaa oikea syvyys ennen kuin paketti on nipussa. Voi heittää luokkaa melkein sentin, teettää onkelmaa startin rattaalla.
     

Kerro tästä muillekin!