Sebring 2006 sähkön puutostauti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja palotila, 2.3.2009.

  1. palotila

    palotila Gearhead

    Onko kellään kokemusta miksi sebring purkaa akkua? Melkein ajamaton auto vm 2006 ja 14000km ajettu, seisoo lämpimässä tallissa päivästä toiseen. En oo edes löytänyt vielä ko akkua joka on jokin spesiaali piilossa etulokasuojan sisällä.
     
  2. vempula

    vempula Gearhead

    eihän avaimet oo virtalukossa ????
     
  3. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    Eihän avainta ole jätetty takavirta asentoon eli 1 pykälä yli senkohdan missä avain lähtee irti virtalukosta? Akkuun pääsee käsiksi luukun kautta vasemmasta etupyöränkotelosta. Renkaan irroitus antaa lisää tilaa työskennellä.

    ps. Uudempien Crysler autoilijoiden kannattaa poiketa CCOF:än sivuilla.


    http://www.phpbbserver.com/chryslerclub ... lercluboff
     
  4. palotila

    palotila Gearhead

    Avaimet on aina poissa ja auto lukossa vaikka tallissa onkin. Onko se "normaali" akku vai jokin erikoiskokoinen tai muotoinen?
     
  5. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Jos se on siellä lokasuojan sisällä niin tod.näk. sivunapa-akku niinkuin Stratuksessa.
     
  6. magenta

    magenta 2nd gear

    Moi

    Sulake kerrallaan pois.
    Sitten kun ei enään syö
    tai voi käyttää ihan yleismittariakin,
    niin voi vähän karsia mikä syö virtaa.

    Mika
     

Kerro tästä muillekin!