slantin tomaatti epätietoisuus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja slantman, 25.7.2015.

  1. slantman

    slantman 3rd gear

    kutosen 904:sia onko kuinka montaa mallia? turbiineissa joku ero kaulan paksuudessa? taikka näin lyhemmin, minkä ikäinen laatikko sopii -60 225:sen perään?
     
  2. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Kampiakselin pää muuttuu jossakin 67/68 kohdalla siten, ettei myöhemmät turbiinit mahdu vanhemman koneen akselin pään koloon. Pikkumuutoksiahan noissa on muuten pitkin matkaa, esimerkiksi muuttuu laatikon takapää (noin 65) ball'n'trunnion nivelel ristikoksi ja suunnilleen samoihin aikoihin painonappikäyttöinen laatikko vaihtuu kepistä hämmennettäväksi.
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Samalla kun turbiinin pilotti vaihtuu, vaihtui myös boorit. Vanhaan lootaan saa laitettua tiheäboorisen sisäänmenoaleksin mutta samalla pitää vaihtaa myös öölipumppu ja sama tietenkin toisinpäin.
     

Kerro tästä muillekin!