Sleeper...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Fe, 15.1.2003.

  1. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Äläkää nyt siellä kadulla kaahatko!
    Stripit ja radat on sitä varten että katsotaan kuka on kuka ja mikä on mikä!

    Nykyään noita mahdollisuuksia pitäisi olla jo riittävästi.
     
  2. paxton

    paxton 1st gear

    metsätaipale tai muu hiljainen pätkä on kaikkein paras kokeilla omaa autoa ei oo ku hirvet kurkkimas kuusikosta eikä ne naura jos auto ei kuljekkaan alle 10 aikoja se nostaa arskan tasoa suonissa ja voi olla tyytyväinen että mustaa tuli taas metrin enemmän ku viimeksija raahaa kului vain 5000 ekee
     
  3. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    impala63:aika kevyt impalaksi?oma 64 pontiac full size painaa n1700kg oma paino...ainakin otteen mukaan,tierä mikä oikea.joo kyllä siellä mettätaipaleella on vaarallista mut saa vetää niin monta lähtöö ku kehtaa!!!ja aina saa vedota jos hävii ett ei oo pitoo!!!heh heh!!ookko muuten kellottanu impalaas?mielenkiinnosta kyselen,,,pidetään kesällä österboten openit,haastekisa-tyylillä!!!everybody is welkommen,achtung!!!himmel,sukelletaan,skoudet tuloo!!!!!kilvet pois ja nitromottia pellin alle,epävirallinen 7 sek aika,here i come!!!!!ja sitten mä heräsin,,,,,
     
  4. 63impala

    63impala 1st gear

    Aika kevyt Impalaksi, mut ei näy päällepäin kun kyseessä on sleeper!! (on muuten punnittu!) **ttu tässä mitään kellotella, joku vois vielä tietää kulkeeks tää lahna! Samasta syystä en käy vaa'alla, ei pääse totuus yllättään. Mut niinkuin epävirallisesti, ei oo Impala vielä selkäänkään kadulla saanu, ja paras päänahka on 750 Bemu prätkä!
     
  5. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Sleepper käyttöön tossa nokassa on sentään liki 30 astetta ja nostoa vähemmän kun vanhassa "räyhä" nokassa.
    Josko sen joskus läjään saa, niin kyllähän tarkotus on nimenomaan stripillä käydä sitä riivaamassa. Haittana on vaan se, että maine leviää jos kikotin kulkee ja sleepperinhän pitäis olla sellanen suht huomiota herättämätön.
     
  6. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Ameriican oppien mukaan katukisasleeperillähän ajetaan maaliin vain luokasuojan mitta edellä, vaikka tehot riittäis parempaankin. Jottei todellinen potentiaali paljastu, ja pääsee ajamaan aina seuraavaks nopeempaa vastaan ja taas seuraavaa... Siis kun ajavat kadulla ja rahasta.

    Mut toi sun autohan on(siis tulee olee?) niin hillityn näköinen(ainakin mun visioissa) ettei sen kulkuja usko sit kukaan vaik aikakortti ois ikkunassa. Niinku sillon sinisenä löijynäkin. Eli katuoloissa se on ihan sleeper siihen asti kunnes kaasuja ruvetaan polkee...
     
  7. 67

    67 1st gear

    mulla on vähä semmonen tunne,et noil mopemanin vehkeil,on ollu taipumusta olla sen verran rivakoita.ettei niit kukaan"mummoautoiks" usko,vaik kuinka"mummoilt"näyttäisivät. :grin:

    siis harrastaja piireissä.noi tavalliset turot bemareineen,onkin jo toinen juttu. :grin: :grin:
     
  8. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    AINA tulee joku joka kokeilee!!!itse olen kokeillut suunnitella kaikki ratkaisut nii ettei ne näy.toivottavasti joskus kohdataan impalan kans....pitkän suoran alussa...mut aika hyvin se pakenee jos prätkä jäi!asiaa ja nostan hattua.
     
  9. 63impala

    63impala 1st gear

    Pitää varmaan ponisleepperin pelossa jatkojalostaa Impalan tekniikkaa ennen kesää...oot muuten oikeilla jäljillä!!!
     
  10. koni

    koni 1st gear

    Kuullostaa siltä, että koneessa on potkua, mutta mites on taka-akselin laita; onko alkuperäinen vaiko vahvisteltu? T.S. miten vahva tai heikko tuo X-runko Letukan orkkis perä mahtaa olla?
     
  11. 63impala

    63impala 1st gear

    Mulla hotckiss-perä purkautui ekan kesän aikana. Ripustukset on alkuperäisen mallin mukaan tehty hiasen perälle sopiviksi, ja vetoakselin laipat porattu chevyn jaolle ja jarruille. Ripustukset on kahesti revennyt irti rungosta ja panhardinkin sain poikki. Taitaa painonsiirto toimia, kun takana on 225 kummit. Ai nyt meni kyllä jutun vierestä, mut ku ei se auto oikeesti tarvii isoja palloja, jos painoo on taka-akselilla riittävästi!

    _________________
    Built when cars were made to last...

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: 63impala 2003-02-02 23:17 ]</font>
     
  12. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    jep huomannu saman asian.on "siviili"pirssinä -64 parisienne pontiac(eli letukan x-rungolla alunperin)ja se oma perä,ei saatana...ekan ns viri-koneen perässä se kesti 2vkoa mutt -58 letukasta "lainattu"(3 vuotta sitten)3.48 välityksellä on kestänyt hienosti.ja kun painoa on ni ei meinaa 245 kunnolla kuopia.nykyinen 275 ei sitäkään vähää.ettei se sun impala vaan oo vihree chopattu???
     
  13. 63impala

    63impala 1st gear

    Ei oo vihree, vvan orkkislinjanen liikennemerkinsininen 2dht. Muuten 275:lla mun kyllä suti läpi ykkös- ja kakkosvaihteen, mutta tukivarren kulmia muutettuani sutiminen on vähentynyt jopa 225:lla!
     
  14. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    jeah mut mull o ponos 330hv 350 mosa ja pg loota...toi viripannu ei vielä hetkeen sinne mee.nykyään joku 250hv 305 motti.laiska saatana....mutta kiva ajella.
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vakio testarossa meni jossain 14.5s ja tuon mukaan 14.2s:
    http://www.syclone.freeserve.co.uk/rivals_cars.htm

    Että kyllä se 12s on kova aika, vaikka katukisoissa se on arkipäiväistä.
     
  16. S.A

    S.A 1st gear

    Sleepperin rakentasin itekkin. Joku 70 luvun kulmikas koppanen Dartti, Valiantti tai joku tollanen, mikä ei herätä huomiota.
    Sopivasti vakion näkönen, ehkä takana leveemmät fillarit kuitenkin ja edessäkin ehkä hieman....
    Alusta kuntoon, jarrut kuntoon, pellin alle riiiiiittävästi potkua ja kuitenkaan ei mitään hirveitä skuuppeja, ellei sitten ole äärimmäinen pakko laittaa.
    Mutta sellanen suht tavallisen näkönen, mutta kuitenkin aivan jotain muuta kun lyö pedaalin lattiaan :smile:
     
  17. S.A

    S.A 1st gear

    Sen verran vielä, että aika moni eurojen vannoja ei tiedä, että miltä se tuntuu jos 400 metriä menee alle 12 aikaan.
    Helppohan sitä on vähätellä, mutta uskon aikamonen olevan aivan hiljaa sen jälkeen kun kerran on housuunsa paskantanut tollasessa kyydissä......

    Ite en ole VIELÄ päässyt kyytiin, mutta...Luoja tietää, että jos joskus vaikka vahingossa pääsis...:smile:
     
  18. veekasi

    veekasi Gearhead

    Sleeper on parempi. Sain itelleni tehtyä(vihdoin) ko tyylisen kulkimen, ei mikään ultranopee, mut riittää mulle. 4D ja +7litraa syl.til., alakautta menevät peltisarjat, vain yks pakoputki (sekin vinossa), rundari kojelaudan alla, sohva edessä. Vakuutan et oli hauskaa viime kesänä kiusata näitä "business-luokan" nop. autoja, joilla on aina ns kiire, . Mut totta ettei tossa kaupungilla sovi hölmöillä kaahailemalla, joutuisasti vain.
     
  19. S.A

    S.A 1st gear

    Oikee meininki!!!!
    Niin vakio kun vaan olla voi, mutta tekniikka sitä tasoa, että oksat pois :smile:
     
  20. veekasi

    veekasi Gearhead

    1/4 mile meni vähä alakanttiin. 17.9s/153kmh(pojat ajo 14.0 ja 152kmh!), tosin oli hieman pito-ongelmia, suti hienosti 300m kunnes jalka pois kaasulta ja kolmoselle, sit megagummit pureutuivat asvalttiin :grin: (225 Dunlop radialit ja n.2mm pintaa). Hernesaaressa on PALJON parempi pito kuin alastarossa! Se punainen -67 Dartti mistä alussa puhuttiin meni muistaakseni 12.04, alla peltivanteet kokopeittävillä kapseleilla, hieno peli.
     

Kerro tästä muillekin!