Spring Nat's

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Putte, 10.5.2012.

  1. patukaplas

    patukaplas 1st gear

    hyvä eli kiinnostusta tuntuu olevan, jos yksi nettikamera laulaa tornin katolla ja kenttä-kuulutus tulee tulee eetteriin, niin sekö riittää ? Siihen riittää yksi - kaksi vapaaehtoista tekemään ja sujuva nettilinja . eihän siitä kukaan suostu vitosta enemmän maksamaan...

    Mutta jos puhutaan Tierpin tasoisesta usean kameran pro lähetyksestä, vaatii se 5-7 kameramiestä, ohjaaja, leikkaaja yms eli puhutaan jo 10-15 hengen työllistävästä viikonlopusta. Heille palkat ja muut kulut niin onko kenellä ideaa kuka maksaa baletin ? Ei puhuta enää pikkurahasta.

    Tiedän että halukkuutta kunnon ohjelman tekemiseen on , se on vaan siitä kiinni kuinka se rahoitetaan...
     
  2. mafo

    mafo 3rd gear

    eli katsojia 48 eri maasta...aika hyvin

    voi olla täälläkin toimiva resepti, ehkä joku innostuu paikanpäälle tai jopa harrastuksen pariin

    maailma muuttuu, jos meinaa olla mukana ei voi jäädä 80 lukuun, vaikka kuinka hauskaa oli silloin :rotfl:
     
  3. Jza

    Jza Double Gearhead

    Edelleen jos katsotaan loppukäyttäjän vinkkelistä, niin esimerkiksi tämä alusta on meille ilmainen. Malmön kisa lähetettiin kolmea kameraa pitkin ilmaiseksi. Facebook on ilmainen. Google on ilmainen ja näillä kahdella on enempi rautaa palvelinsaleissa kiinni, kun mitä koko suomessa löytyy.
    Kyse on vaan siitä että onko halua, taitoa ja osaamista hankkia se raha jostain.
    Jos siinä kuvassa seisoo ajoittain vaikkapa jokin tunnettu automerkki, tai bissenvalmistaja, niin se lähetys voi muuttua äkkiä ilmaiseksi :)

    Mutta kyllä mä siitä valmis olen jotain maksamaankin (parikymppii, joskin aion olla ihan livenä paikalla). Mieluiten vaan 2000 -luvun tyylillä. :wink:

    Mulle kyllä riittäisi ihan mainiosti parillakin kiinteällä kameralla toteutettu hyväresoluutioinen kuva. Sen kuvakulmankin voi pistää vaihtumaan automaattisesti jos niin halajaa.
     
  4. patukaplas

    patukaplas 1st gear

    sitten pulinat pois ja toteuttamaan ohjelmaa, kukaan ei varmaan pistä hanttiin jos joku alkaa tekemään :)
     
  5. patukaplas

    patukaplas 1st gear

  6. supo

    supo Double Gearhead

    Kiitos Patu!!!Näitä lisää!!!
     
  7. joopa

    joopa 1st gear

    Niin elikkä vanhoilla laitteilla menee em kisatkin,jos pitäs päätellä et hiljasuus on myöntymisen merkki.
     
  8. Fog

    Fog 1st gear

    Kiitos kaikille OL joukueet apua, ja Jürki VIP-in kanssa. Kaikki te olet tehnyt täma kisä ihan hyvin.

    Isot kiitokset, Viron Buick GN team.
     
  9. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Vois joku johtiksesta kyllä tuosta ajanotosta kirjoitella tänne...

    Jutut alkaa taas olemaan niin vainoharhaisia ettei kohta kukaan tiedä/usko mitään.
     
  10. patukaplas

    patukaplas 1st gear

    Olen samaa mieltä, tiedän että parhaansa yrittää radalla olevilla kamoilla mutta kaikkeen ei kukaan osaa varautua.
     
  11. pile

    pile Gearhead

    kun olen kuvioissa uusi niin kysyn.
    kun olin kilpailutoimistossa niin siellä oli mun edessä pari virolaista kaveria ilmoittautumassa mukaan.jees hyvä. mutta sitä ihmettekin kun heille korvattiin matkoista aiheutuneet kulut.niin miksi vain heille onhan suomestakin pitkä matka joka paikkaan suomalaisilla.
     
  12. Fog

    Fog 1st gear

    Ei see ole totta, me saime 30€ alenust sähkolla ja see oli kaikki.
    Laivan liput olid 400€, plus 800km matka sitten see ei ole mitan korvaminen:)
     
  13. maverick

    maverick Gearhead

    Jos joku tulee ajamaan suomeen esim. virosta. Niin pitäis kyllä mun mielestä olla tälläsille kaverille osallistuminen ilmasta! Mahdollisesti myös jeesattaisiin matkakuluissa.
     
  14. Fog

    Fog 1st gear

    Ei see ole niin tärkeä. kisäkulut on noin isot. see sata euroa täällä/siellä ei ole mitään. Tärkeä on, että kaikki on ystävallinen ja hienoa:)

    P.S. Anteksii minun Suomi kieli ei ole niin hienoa.
     
  15. patukaplas

    patukaplas 1st gear

    Upeaa , tässä on asenne kohdallaan :) tästä kommentista tarjoan kaverille kahvin jos Alastarolla näemme :D
     
  16. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Hieno asenne.
     
  17. Viljar

    Viljar 1st gear

    Oli kova kilpailu, mutta testaaminen jäi pois ja siksi oli lauantaina vaikea.
    Ensimene lähtä ja laatikolla puutoi kakkone :( Tommy Lundsröm myi minulle PG vaihdelaatikon, mutta se oli heti rikki, onneksi Kivinummi autas meitä nopeasti.
    Onneksi teki uusi kilpuri heti 7.9 :) Valitettavasti toisella kierroksella meni transbrake nappu rikki ja sitten ei onnestunut stagemine. Mutta logi kerroi, että tuli 7.7sek x 285km/h :D

    Kiitokset kaikille !!

    Fog: laivaliput täus hinnalla on jossain üli 700eur :( Matkakulut ovat erittäin suuria!
     
  18. C-barge

    C-barge Gearhead

  19. pile

    pile Gearhead

    Asia tuli seväksi.se kun vain jäi mietitytämään ,enkä edes varsinaisesti kuunnellut tuiota kuin toisella kovalla ja siinäkin on huono kuulo. :rotfl:
     
  20. JuhaKuu

    JuhaKuu Gearhead

    Eli kohta tulee livelähetystä myös radoilta joista puuttuu nettiyhteys. Saapa nähdä mitä kustantaa katsella, mutta yritystä ei voi moittia.
     

Kerro tästä muillekin!