Station Wagon forums.com

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Ismoskosmos, 2.3.2012.

  1. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

  2. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

  3. BUICK 52

    BUICK 52 1st gear

    Ameriikasta lähti tulemaan tollainen -59 Bonneville safari tila-autoksi
     
  4. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Onnittelut! Äkikseltään tuntuu, jottei viisysinä Suomesta Ponchoa farkkuna löydykään? Kuuskymppiä taitaa mainitsemiseen asti ollakin. :lol:
     
  5. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Ja oikea viisashan ei unohda sitä, jotta uusia kuvia satelee päivittäin. Itellä on tapana rääkätä venaamalla se yks kuukaus ja sitten mennä Gambiinapullon kans naatiskelemaan ku on useempi sivu päivityksiä täynnä. 8) :rotfl:

    http://www.stationwagonforums.com/forum ... 9&page=784
     
  6. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

  7. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Näyttääpäs hyvältä

    [​IMG]

    Kiitos Ismoskosmos linkkivinkistä!
     
  8. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Juu sieltähän löytyi myös tuo minunkin himoitsema Buick yksilö. :wink:
     
  9. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    2014 pitäisi ton olla aikalailla erinäköisenä liikenteessä jos kaikki menee suunnitelmien mukaan
     
  10. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Jännällä odotamme! Ei tarvi paljo samanlaisen auton omistajia morjestella. :rotfl:
     
  11. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

  12. calkemp

    calkemp Gearhead

    Pakko ilimottautua tähän ketjuun vm 64 kantrisedan/skuire wagonilla. Töämä voorti on semmonen tiki/surff kuosinen ehkä etelän vetelille tutumpi kiesi. Kuvia en ossaa liittää....
     
  13. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Juu jokunen '64 ford farkku tulee Suomesta mieleen. Oon tainu tuon Tikifrkun jostain valokuvista pongata. Saanenko kysyä, jottei vahingosakaan olisi kattotelinettä ylimääräisenä? Voisin tarjoutua ostamaan. :wink:
     
  14. cuda1971

    cuda1971 Gearhead

    Jotenkin tuntuu et warmarit on jonkunlaisessa nosteessa harrastuksen suhteen jenkeissä parhaillaan,tai ainakin itse niitä tulee bongailtua paljonkin eri yhteyksissä eri palstoilla koko ajan,tai sitten oma silmä vaan osuu niihin ku itekin niistä pitää......
     
  15. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    ^^ Juu sama on tullut hoksattua itselläkin. Toki parioviset farkut etenkin paneli deliverynä ovat nauttineet aina jonkinlaista suosiota tietenkään Nomadeja unohtamatta, mutta tavallisemmatkin farmarimallit ovat selvässä nosteessa ja se on hyväjuttu se! 8)
     
  16. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Itellä lähti Wagonien fanittaminen jo '70-'80 lukujen vaihteessa alle kouluikäsenä. Meillä ku oli lähimetässä autonraatoja ja sieltä mielenkiintoisin oli isän Toyotan varaosa-autoksi hommattu Toyota Corona 2d farkku. Oli hieno puna/valkoisine keinonahka sisutuksineen.

    Kun näin ensi kertaa Sven Hanssonin kustom-Lincolnin VM-lehdessä, niin kannoin farkkuun takapenkin tilalle pahkapöydän, jonka päälle asetin plyyshisen punaisen pöytäliinan. :lol:

    http://public.fotki.com/Rikster/11_car_ ... lnjpg.html

    Toinen farmariunelma oli enon kaverin niin ikään punainen P5 korinen 2d Taunus. Luulin kauan, jotta kyseessä oli Amerikanrauta. :wink:
     
  17. calkemp

    calkemp Gearhead

    Saanet kysyä :) Valitettavasti ei oo telinettä itellä kiinni eikä irtaallaan. Jos löydät jostain 2 kpl ni mä voin ostaa toisen :D
     
  18. calkemp

    calkemp Gearhead

    Mä oon jonkun vuoden vasta fanittanu näitä farmareita ja viime kesänä sain sit hommattua tuon omani. Siellä Kajaanin suunnalla on älyttömän hieno se -59 farkku seevy, varmaan Ismoskosmokselle tuttu?
    Ja samaan hengenvetoon vielä kiitokset Ismoskosmokselle tuosta sivustolinkistä ja ylösnostosta. Hitto kun ei ole ehtinyn ku vähän vilkaista ...
     
  19. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    No mukava, jotta tästä topikista joku hyöty on! :) Pitäs kyllä joskus vaikka Amerikoista pistää tilaukseen telineitä. Sellanen nuolenpäinen Fordin teline olis kova sana, jollanen mulla oli Falconissa.

    Onhan se Virpin '59 kovinkin tuttu. Minä sen hälle Rovanniemeltä bongasin. Itellä ei ollu sillon varaa ostaa, niin huikkasin siitä Virpille ja Janskille ku arvelin, jotta heillä saattas olla lisäyksen tarvetta '59 kokoelmaansa.

    '59 ja entinen '60 Falcon vuosia sitten.

    http://s129.beta.photobucket.com/user/I ... rt=3&o=192
     
  20. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Onko Suomessa paljonkin tämmösiä? Pojan kummisedällä on 1965 avo Le Mans eli täähän sopis sille kaveriksi kuin nenä päähän. Ja olis vielä helpossa paikassakin.

    http://www.cars-on-line.com/60438.html
     

Kerro tästä muillekin!