STRATUKSEN CRUICE,,,

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Anonymous, 10.3.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Löytyykö keltään tietoa stratuksen cruisesta,onko sulaketta, käyttöohjekirjassa ei mainita sulaketta. Valmiusvalo syttyy mittaristoon muuta ei sitten tapahdukkaan??!!!(vinkkejä kiitos)
     
  2. Valiant64

    Valiant64 1st gear

    Tarkasta jarruvalokatkaisin... se jää kanittaa välil ainakin nois tuoreemmis chryslereissä/jeepeissä.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    selkeesti on toi edellinen nimimerkki noiden stratuksen raatojen kanssa pelannut.
     
  4. Valiant64

    Valiant64 1st gear

    Niin olen... Mutta olen asentanut kyseisiin vessoihin vain jälkiasennus cruisea ja en ole perehtynyt orggis cruiseen... joita en ole vielä tavannut Stratuksessa.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kyllä omassani 2.5 v6 lx-95 mallissa cruise on vakiona,,,kun vaan sais pelaaa,,
     
  6. Valiant64

    Valiant64 1st gear

    Joo meinasin vaan että, olen töissä maahantuojalla ja kyselin tänään vähän tosta asiasta, niitä ei ole hirveästi tullut maahan niin että olisi cruise vakiona kiinni... kuulemma joskus alkuvaiheessa.(tämä oli siis kuultua). Itse olen pelleillyt kyseisen merkin parissa v.-99. Tosin varustelen uusia autoja ja ainakaan siitä lähtien niitä ei ole tullut maahan orggis cruisella. Mutta voin kysellä lisää ongelmastasi...
     
  7. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Hei, kun olet sellaisesa paikassa töissä niin lojuukos nurkissa mitään sellaisia heebeleitä joita olis laitettu 95-99 neoneihin, kuulemma olis asenneltu penkinlämmittimistä ilmastointeihin saakka.
    Jos löytyis sopivasti niin voisin tietää pari kiinnostunutta neonistia.
     
  8. Valiant64

    Valiant64 1st gear

    Joo katellaan...
     
  9. 67

    67 1st gear

    joo,hyvä idea,jälki asennus roinaa vaan lisää noihin raatoihin.
    ne on muutenki niin päin vi##uta suuniteltu ja huono laatuisia,ettei niihin kannata mitää jälkiasennus soopaa tunkea.
    satun noit työkseni korjaamaan,et tiedän kyllä mistä puhun.
     
  10. Valiant64

    Valiant64 1st gear

    joo... meikä asentaa ja sä korjaat :grin:
     

Kerro tästä muillekin!