Suomalaiset Latolöydöt / Metsäautot / Tallien aarteet...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 6.3.2003.

  1. Ranex

    Ranex 3rd gear

    Tää Choptopin, Hanttan ja miun kirjoittama buickki on sama auto, eli Raadelman raato voi edelleen hyvin.
     
  2. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Tämän yksilön kolme entistä omistajaa on kaveripiirissä, viiminen kymmenen vuotta historiasta on tiedossa. Sitä ennen Turun suunnalla. Jossakin vaiheessa makasi Loimaan liepeillä junaradan vieressä metsässä useitavuosia. Parikolme kertaa oon tuohon konettakin ollut vaihtamassa, viimeksi viime keväänä..
     
  3. Rockapina

    Rockapina 1st gear

    Katotaan kauan tuo nykyinen kone kestää :D
    Auton alkutaival kiinnostais ! Trafin tiedot alkoivat jostain 80 luvun puolivälistä ja oli pyörinyt Turku-Loimaa-Toijala akselilla ! Omistajakin oli vaihtunut välillä tiuhaan.
     
  4. trukki306

    trukki306 Gearhead

  5. trukki306

    trukki306 Gearhead

    [​IMG]


    siinä pari kuvaa .. toivottavasti näkyy
     
  6. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Taas kerran on saatu hommat hoitoon porukalla. KUVAT NÄKYY :wink:
    Ai niin ja topiikin asiaan tänään tuli pari vinkkiä yhdestä vanguardista ja yhdesta ooppelista (vm-1938) :odroll: Onnex on riittävän vanhoja..... Palataan asiaan kunhan saadaan omistussuhteet selville 8) Akkan tahtoo henkilöauton :rotfl: :rotfl: Puhuu jostain ford kaasta mutta taitaa saada -38 Ooppelin tai vanguardin :wink:
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Keltaine KA on kuin kärcherin painepesuri!
     
  8. trukki306

    trukki306 Gearhead

    [​IMG]

    tämä on vanha pelastus vuoden takaa kesältä...
     
  9. trukki306

    trukki306 Gearhead

    [​IMG]


    sama vani pestynä..
     
  10. trukki306

    trukki306 Gearhead

    [​IMG]

    tämmöinenkin on tullut puskista kaiveltua...
     
  11. trukki306

    trukki306 Gearhead

    [​IMG]

    tämä viime talvelta....
     
  12. trukki306

    trukki306 Gearhead

    [​IMG]


    siinä puoliksi putsattuna
     
  13. trukki306

    trukki306 Gearhead

    [​IMG]


    tämä on pelastus tältä kesältä...
     
  14. trukki306

    trukki306 Gearhead

    [​IMG]


    tämä piha pelastus jatkaa matkaansa nykyjään avona... on se komee !!!!
     
  15. trukki306

    trukki306 Gearhead

    [​IMG]


    tämmöinen tuli palastettua piiiiiitkältä parkkipaikka kuolemalta
     
  16. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Toi vani on hieno. Millainen sisusta siinä on/oli? Vuosimalli taitaa olla -80 kun on samanlainen keula kun meidän G-20:ssä. Tolla keulalla ei ole enää monta vania liikenteessä :cry: . Ton ikäiset vanit oli vielä kunnon pellistä tehtyjä eivät ruostu kuten nää uudemmat eli hyvä aihio jollekkin :wink:
     
  17. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Olikos noissa pyöreä lamppuisissa tekniikka vikaa vai käytöstä johtuva tekniikan kehnouden maine?
     
  18. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Toi meidän G-20 oli aikoinaan Kanadassa varustettu kuutos koneella. Kun auto tuli meille nokalla oli loppuunajettu 305 jolla ajeltiin pari vuotta. kun vaihdoin koneeksi Oldsin 350 -75 koneen niin autolla on vaan ajettu ja ajettu. Yhden ainoan kerran olen hitsannut koppaa. Laatikko remppa tuli aiheelliseksi pari vuotta euroopan reissun jälkeen kun vedettiin kuukaudessa vaunua 6500km ja laatikko kävi pahimmillaan reilusti yli 120C. -80 alkupuolen vanit on kestävää tekniikkaa. Jos joku moittii auton kestävyyttä niin taitaa mennä Esson baarin jutuiksi. Oon kuitenkin pyörinyt noin 10 vuotta vani piireissä enkä ole koskaan kuullut moitetta näitten vanhojen kestävyydestä. Uudempien korit lahoaa kyllä käsiin.
     
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jumaliste ukko taikoo noita löytöjä :D
     
  20. z-11

    z-11 1st gear

    Voitaisko palata "nämä tuli jobbattua"-aiheesta takaisin niihin oikeisiin lato-/metsälöytöihin kiitos!
     

Kerro tästä muillekin!