Suomalaiset Latolöydöt / Metsäautot / Tallien aarteet...

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 6.3.2003.

1. audiq

audiq Gearhead

Hienoa! Kannattaa varmaan öljyt vaihtaa ennen kuin ottaa ajoon. :) Ei vaan, tuollaisista olisi kiva nähdä kuvia!

2. Gottlieb

Gottlieb 2nd gear

3. Jonimac

Jonimac Gearhead

4. TN

TN 3rd gear

No ohhoh, todellinen löytö, tollaselle nyt luulis löytyvän pelastaja alle aikayksikön.

5. 12345678910

12345678910 Gearhead

^^Oisko toi Haapaveden tienoilta otettu kuva...ainakin kevväällä tollainen tais olla erään tallin pihalla.

6. TN

TN 3rd gear

No on sille sitten luvassa valoisa tulevaisuus, mikäli kuvattu erään tallin pihalla.

7. 528

528 Gearhead

Tässä tallaisia löytöjä.

[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

8. late

late 1st gear

Itse kävin tuossa pari kuukautta sitten BMW 1502:sen hakemassa erään mökin pihasta. Itse näin sen ekaa kertaa kahdeksan vuotta sitten, jäänyt seisomaan joitain vuosia ennen sitä siihen. Selvitin omistajan ja soitin, kertoi etten ole ainut kyselijä. Vuosien saatossa oli kymmeniä, väitti ettei paljon sadasta jää soittajien määrä. Kaikille oli sanonut, että jätä tarjous, kukaan ei ollut jättänyt. Mutta minä jätin, ja auto siirtyi trailerilla pois sijoiltaan. Välillä tähän jenkkiharrastukseen pieni poikkeama sallittaneen, ja mielessä on jopa käynyt, että jos vaikka käyttöautoksi jättäisi sen.

9. rahikainen2

rahikainen2 2nd gear

mikä hytti ja missäpäin? ja joutilas?

10. Popular-54

Popular-54 3rd gear

Eikös noi molemmat ole niin sanottuja hävittäjä fordeja?

11. Puli-Song

Puli-Song 3rd gear

Keulan pellit näyttäs olevan hävittäjästä. Kumpikaan hytti ei.

12. juhapih

juhapih Gearhead

Laitanpas tähän kuvan muutaman vuoden takaa Hämeen sydämestä... Ei, en kerro missä lepikossa tämä sijatsee... Ei ole mun... Joku voi tunnistaa..

13. trukki306

trukki306 Gearhead

tämä on sitä oikeaa suomalaista säilytys tapaa.. :eek: kun ei itse halua/kerkiä/osaa/viitsi, yms.. laittaa niin seiskööt siellä metsässä "turvassa".

näitä kohtaloita on ikävän paljon lojumassa ties missä pusikoissa ja ladoissa, eihän tuotakaan kukaan haluaisi kunnostaa..eihän !!? :lol:

noh, jokaisella on oikeus tehdä niinkuin tykkää... :wink:

tai sitten tuo on jonkun keskeneräinen trojekti.. toivottavasti

14. juhapih

juhapih Gearhead

Meni herne nenään ja projekti lepikköön maatumaan, eikä myydä edes... tuolta ostin kyllä yhden metsäauton...

15. mietmi-3

mietmi-3 Gearhead

Tosta Juhan kommentista sen verran että jos kerran tietää ettei omistaja HALUA myydä mutta kuvan saa julkistaa niin asian on omistajan hallussa. Mitä minä olen linkittänyt tänne niin yhteystiedot ovat pysyneet mulla ja tarvittaessa omistajan luvalla olen antanut yhteystietoja eteenpäin. Ne viherrys häiriköt kun oikeesti kyttää noita meidän harrastajien aarteita niin niille ei saa antaa mitään vinkkejä kaluston säilytyspaikoista. Ja ompa tiedossa yksi "aarreaitta" jossa kävi varkaita heti kun paikka tuli yleiseen tietoon.

16. eilhik

eilhik Gearhead

Niinpä ei kaikki "harrastajat" ole rehellisellä mielellä liikenteessä ja hyvä pitää ne sijaintitiedot piillossa koska tuostakin kuvan autosta joku ripeä noutaa äkkiä pisteosat myyntiin , haaskat kiinnostaa aina jotain henkilöä ja tämä on totta.

17. Dataviilaaja

Dataviilaaja Gearhead

18. sämpy

sämpy Gearhead

Ihan asiallinen viihdyttävä kirjoitushan tuo, kyllähän kelpo mutkatie on parasta antia moottoritien sijaan.
    Kommenteissa sen sijaan huokui paljon enemmän asenteellisuutta kuin runollisessa blogissa.

19. 528

528 Gearhead

Pohjois Pohjanmaalla. Metsässä lojuneet iät ajat joten mahtavat olla joutilaita, näin luulisin.

20. Nikuzai

Nikuzai Gearhead

Kukaan rivi pena ei revi maskia rikkoen pelti merkkiä thamesin maskista

Kerro tästä muillekin!