Surullinen katsastus...taas.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja tha022, 8.8.2005.

  1. escorvet

    escorvet 1st gear

    Kyllä taitaa olla finlincolnilla pipo vähän turhan kireellä näillä pakkasilla.
    Voin vain kuvitella minkälaista kitinää olis tullu jos euto ei oliskaan mennyt läpi. :-?
     
  2. FinLincoln

    FinLincoln 1st gear

    Niin, eihän se aluksi meinannut mennäkään?Mutta olenko ainut joka näistä asioista täällä kitisee?Muutama viesti näkyy löytyvän tästä topikista??
    Netissä itketään nykyään valitettavasti kaikki asiat ja syy minkä takia tänne alunperin kirjoitin, oli se että etsin tietoa näistä valomääräyksistä.

    Kuten jo aiemmin totesin on asia käsitelty ja ko.katsastusasemaan minun puoleltani kaikki kunnossa.Ja kerrotko vielä mikä ihme on euto:)?
     
  3. Ruumis

    Ruumis 3rd gear

    Toivottavasti tykkää edelleen. Tässä kuussa tuolla kuopion K1 on käytävä.
    Mistä huomautuksia voi ehkä tulla. Grantin keskiön takia virtalukosta lähtee avain missä asennossa tahansa. Voikohan tuosta hylsyä antaa?
    Lasinpesuri toimii, mutta ei tarpeeks hyvi? Pikku ruittasuja vaan suihkii.
    Vittu jos tulee hylsy.
     
  4. Patsi

    Patsi 3rd gear

    ^Voi antaa, ja luultavasti antaa hylsyn jos avain ei pysy lukossa.
     
  5. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Mä sain muistaakseni hylsyn katsastuksessa siitä ku ei avain pysyny Vallun virtalukossa. Tosin mulla se johtu vain kuluneesta avaimesta, uus teettämällä ongelma poistui.
     
  6. audiq

    audiq Gearhead

    Huomautuksella täällä on selvinnyt, mutta tuosta Grantin ratista voi saada kyllä hylätyn tuomion, on se niin pahoinvointia aiheuttava näky.
     
  7. rautasydän

    rautasydän 2nd gear

    Menee vähä ot:ksi mutta cutlass pomppas tosiaan tuossa viiminen päivä katastuksessa. Ot:n asiasta tekee se, että hylyn syy oli väljä raidetangonpää. Pari korjauskehoitusta toki siihen päälle mutta kaikenkaikkiaan vähällä pääsee, which is nice!
     
  8. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Nii, onneks noi kapriisien ym. orkkis ratit on varsinaisia silmää hiveleviä taideteoksia. :rotfl:
     
  9. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    mie en nyt ymmärrä ton rattiputken rakennetta vai mikä lie ongelmana, mut herää kysymys et miten sen ratin keskiö vaikuttaa avaimen pysymiseen virtalukossa? :eek:
     
  10. audiq

    audiq Gearhead

    Tavallaan ratti on ihan ok, mutta kun joka hiton kottikärryynkin pitää laittaa samanlainen, vielä mielellään vinoon, istuu se siihen tai ei, niin alkaahan sellainen oksettamaan. Meni vähän OT, mutta siis veikkaan, että ratista hylkäävät. :lol:

    P.S Capricen ratti sopii minusta Capriceen, mutta saattaisi mieli muuttua, jos joka toisessa kotterossa olisi samanlainen.
     
  11. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Täällä kun nyt tuntuu pyörivän ihan oikeita katsastusmiehiä niin rohkenen esittää kysymyksen koskien toista käyttöautoani, Avensista. Eli viime kesänä tuli korjauskehotus raidetangon sisemmästä kumista. Se unohtui silloin vaihtaa ja on vaihtamatta edelleen. Mites kun ensi kesänä menen konttorille niin mikä on seuraus kun se on yhä vaihtamati?

    Sukkasaippuaa, hylky ja ajokielto?
     
  12. Batman

    Batman Gearhead

    Uus korjauskehotus.
     
  13. makkepuu

    makkepuu Gearhead

    mitäs veikkaatte, pitäs käyttää kapraissi leimalla ja siinä on lasi halki josta merkintä otteessa. itsellä se särö ei ole näkökentässä mutta edellinen katsuri joka tuon tarkasti oli vähän persjalkainen :-? olis mulla tuossa pihassa varaosaraato missä on ehjä lasi mutta kukahan noi lasit swappais keskenään...
     
  14. Newbie

    Newbie 3rd gear

    Pitäis talvikottero saaha (vw caddy) leimattua ja pitäis tietää tarviiko
    a) Perälavan olla katsastuksessa paikallaan
    b) Riittääkö yks kilpivalo takana sivulta niin että valaisee keskikohtaan päin..?
     
  15. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    a) VW Caddy? Eikös se ole se I gen Golfiin perustuva itsekantavakorinen pick up? Miten ihmeessä siitä saat lavan irti??

    b) Mulla riitti vastaava systeemi, siis yksi valo sivulta ainakin 12 vuotta katsastuksissa..
     
  16. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Luultavasti onnekkaana sinulla on väljää raidetangossa, jonka kumin reiästä kulkeutunut basha on kuluttanut vuodessa ja saat korjauskehotuksen koko raidetangosta?

    T. Mr Murphy
     
  17. raggar

    raggar Gearhead

    Jos siitä on jo merkintä otteessa niin eiköhän hylky tule.
     
  18. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Newbie tarkoittanee perälautaa?
     
  19. audiq

    audiq Gearhead

    Ei kai. Korjauskehoitus tulee uudestaan veikkaisin.
    Minulla tuli yksi vuosi suositus vaihtaa tuulilasi, mutta myöhemmin taas kelpasi.
     
  20. raggar

    raggar Gearhead

    Minun käsittääkseni siitä pitäisi tulla hylky.
    Jos on jo kerran kehotus tullu ja otteessa maininta, eikä ole vikaa korjattu.
     

Kerro tästä muillekin!