Suunnitelmia kaudelle 2007

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja DS 325, 9.9.2006.

  1. Putte

    Putte 1st gear

    Ei se voi olla edistystä, ku se on vajonnut jo Jokerifanejakin nuoremmaksi.
     
  2. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Tää on kyllä jo liian paha :eek:

    Nyt mä en ala, siis oikeesti mä en alla. Rasisti, Sika tai mikälie :poff:

    Tai oikeestaan enhän mä ymmärrä tommosista asioista mitään :rotfl:

    Nyt mä kuitenkin lähden HIFKn pikkujouluihin :rotfl: :rotfl: Repikää siitä :soosoo:
     
  3. pötkö

    pötkö Gearhead

    Tämä taitaakin olla sun viisain teko tällä vuosituhannella. :rotfl: :rotfl:
     
  4. Putte

    Putte 1st gear

    Enkai mä mennyt liian pitkälle, mutta kun tuli tilaisuus niin ei voinut olla iskemättä. Tosin tais vahingossa lipsahtaa vyön alle.
     
  5. gremlin

    gremlin Gearhead

    ja viime vuosituhannella kanssa. jaaeiku, olihan silla ramleri joskus :rotfl:
     
  6. Henski

    Henski 1st gear

    Täysin turha tapahtuma :poff: Varmaan kaikki kekkuloi kissa-paituleissaaan ja imeskelee koffin kuralientä ja kaulailee toisiaan valaen uskoa, et "kyllä me oikeesti ollaan stadin ykkösiä vaikka taas näyttäs menevän hommat perseelleen". Ainut syy juhlia on jonku jenkkipulsun fudut :rotfl: :rotfl: :poff:
     
  7. Harald

    Harald 1st gear

    Voi hitsi.Mä olen aina sanonut et Henskillä on sanat hallussa.Toi meinaan osu ja uppos !
     
  8. Käkö

    Käkö Gearhead

    :rotfl: ettei nyt vaan ottais päähän, vaiko kyrsiikö edelleen Stadin ykkösten komea pukeutuminen, niissä laatupaidoissa kun ei ole pellen kuvia... :rotfl:
     
  9. Henski

    Henski 1st gear

    Mikäs tossa mua päähän ottais? Tähän aikaan vuodestahan on suorastaan suositeltavaa pukeutua Tonttuasuun, jos itsensä sellaiseksi on luokitellut :poff:
     
  10. artsiss

    artsiss 1st gear

    Nyt mut on siellä "piireissä" vajotettu jo 3-vuotiaan tasolle


    Toi saattaa tosiaan olla suurikin edistysaskel. Kunhan kesä kuivaa stripin niin saadaan taas totuus selville. :odroll:
     
  11. Muki

    Muki Gearhead

    Sitä mä olen vaan miettiny, että tuleeks tosta Sarista "drag queen", kun se on jo ajanut ovet monelta ukolta. Jotenkin vaan ajatuksessa on hassuja piirteitä ?
     
  12. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Näin muuten oli :eek: Täysin turha tapahtuma, sillä uutta valmentajaa ei ilmoitettukaan odotuksista huolimatta. HIFKn hallitus ja takatukka Pena eivät muutamista soraäänistä huolimatta suostuneet eroamaan, eikä tarjolla ollut muutenkaan mitään mielenkiintoista. Koffia kai joku joi, kun ilmeisesti sen mausta pitää, mutta ainoa KOFFin tuote joka mulle kelpaa on edelleen Coca Cola. Stadin ykkösiä muuten ollaan edelleen, ainakin tilastojen valossa, mutta aika läheeltä liippaa, olisko 2-3 matsia enemmän voittoja kun Pasilan metsiin majoitetuilla Hjoravilla :poff: Sitäpaitsi se valkku muuten oli Kanukki :soosoo:


    By Muki: Sitä mä olen vaan miettiny, että tuleeks tosta Sarista "drag queen", kun se on jo ajanut ovet monelta ukolta. Jotenkin vaan ajatuksessa on hassuja piirteitä ?

    Tää titteli muuten taitaa olla valjastettu parille Hemmolle, jotka tossa jokin aikaa sitten oikein joukolla "Rossiresinkiä" harrastivat :poff:

    Arvaatko ketkä :poff:
     
  13. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Jumakeikun. PYHÄT asiat kuten Rambler kirjoitetaan isolla alkukirjaimella :soosoo:

    Ettäs tiedät :poff:
     
  14. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    Ei, mutta pelle sisällä :poff: .

    Mitähän jos alkaisitte keskittyä ensikauteen talleissa ja jättäisitte sen ringeten vähemmälle :rotfl: :rotfl: .
     
  15. luppes

    luppes 1st gear

    Mitäköhän toihonkin nyt sanoisi ?

    Otan osaa myös herra mestarin henkilökohtaiiin ongelmiin , kun joutuu
    aina täysin turhiin tapahtumiin.

    Ei muuta kuin munarikasta pääsiäistä.

    - Luppe -
     
  16. Käkö

    Käkö Gearhead

    Nii-i, pellepaidan sisällä on yleensä pelle... :rotfl:
     
  17. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    [​IMG] Palaillaas taas asian ytimeen :poff:
     
  18. Muki

    Muki Gearhead

    :eek: sanattomaks menin
     
  19. Mopar

    Mopar Gearhead

    Mikä tää on, Tampereen pursiseura?
     
  20. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ei tarvii edelleenkään herroitella, vai ottaako suakin päähän toi mun voitto :eek: Sitäpaitsi mulla ei ole henkilökohtaisia ongelmia, itseasiassa voin erittäin hyvin, kiitos vaan huolenpidosta. Täytynee kuitenkin lopettaa toi kilvanajo, ihan vaan kateellisten ja ennakkoluuloisten ihmisten takia.

    Tuu nyt hyvä mies itse mukaan tonne parfaaseen REE-ryhmään, niin sullakin vois olla kerrankin kivaa :rotfl:

    Yksikään tapahtuma muuten ei ole ollut täysin turha :soosoo: Olen nimittäi oppinut paljonkin näistä massatapahtumista, ja varsinkin niiden osallistujista. Tässä miuutama esimerkki:

    1 Joukossa tai pitäiskö sanoa laumassa tyhmyys tiivistyy
    2. On vain yksi totuus, ja sen sanelee lauma
    3. Kateus on oikeasti suomalaainen kansantauti
    4. Suomalainen ei osaa keskustella
    5. HIFKlla on edelleenkin maan parhaat fanit.

    Toivoa sopii, että lauma joskus oppii, sillä tolla menttaliteetillä ei hyvä seuraa :soosoo:

    Elät muuten nyt ilmeisesti lauman painostuksesta tai mielipiteestä johtuen väärää vuodenaikaa. Herää siis hyvä mies ja ala juhlia Joulua :poff:
     

Kerro tästä muillekin!