Swap & Meet 2012 -tapahtumassa käyneet huomio!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'FHRA Kouvola Club ry', aloittaja 4dFunClub, 2.6.2012.

  1. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Kerhon puheenjohtajana ja kerholehti Swapin tekijänä meikäläinen teki jutun öbaut 7-8 ekasta Swap & Meet-tapahtumasta. Sitten homma alkoi maistua puulta ja kyselin, josko joku muukin osaisi laittaa kaksi sormea näppikselle. Sen koommin ei tapahtumastamme ole julkaistu juttua V..TTU MEIÄN OMASSA KERHOLEHDESSÄ! Nimimerkillä tunnollinen veronmaksaja, kysyn vaan, kukas se kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse?
    Nyt korjaamme tilanteen uudella tavalla. Tapahtumaan tavalla tai toisella osallistuneet yrittävät muutamalla sanalla kommentoida päivää ja meikä kasaa siitä sitten artikkelin lehteen. Esim:
    Diipadaapa / Nasse, prätkätuomari
    Skäidäpäidä / Antti, jäsen ja rompetorimyyjä
    Höpöhöpö / Marko, jäsen ja tuomari
    Ja pöh / Antto, jäsen ja DeSotoilija
    Ottiatuota /Bobby, kunniajäsen ja 300 C MoPar-kuumetta
    Ettekö te tiedä kuka Minä olen / Repe, lipunmyyjä ja jäsen
    Save the Whales / Nina, jäsen ja muutenkin IHQ mimmi
    Rapantti se olla pitää saatana / Kari, selkävikainen
    Miten ois parit viivat / 8-Pasi, pinstrippaaja

    Laittakaa kommentteja haluamallanne tavalla:
    Nollaneljänolla-5157426
    markku.hakalin(ät)pp1.inet.fi
    OD/yv: 4dFunClub
    Facebook: Markku Hakalin
    Ja saa tulla käymäänkin, kahvit tarjoan aina.
     

Kerro tästä muillekin!