TBI-> kaasari sytkäennakko

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja WTF, 5.6.2011.

  1. WTF

    WTF Gearhead

    Tuossa yhdessä kehonsiirtimesä on SBC350 joka on jostain vm-91 TBI masiinasta.
    Siinä on edelin imari ja kaasari 600cfm + peltisarjat. Kannet TBI kannet ja nokasta ei mitään hajua

    Ruuttapoksihan antaa kokonaisennakoksi jotain 50-55 astetta ja tuntuu tuo kone ennakosta tykkäävänkin.

    Nyt siellä on alipainejakajalla max 38-40 astetta ja vielä rötää putkissa kierroksilla, enempää ei voi oikein laittaa, kun tyhjäkäynti ennakkko nousee liian suureksi ja kuumalla koneella käyntiinlähtö alkaa vaikeutumaan.

    Kenelläkään hyviä ideoita, miten tuon saisi paremmin toimimaan?
    Nytkin tuo toimii ihan hyvin, mutta jotain aavistuksen verran puuttuu.



    Ostetaan halvalla TBI hilut :lol:

    Ylimääräiset TPI hilutkin olisi, mutta puuttuu johtosarja ja boxi
     
  2. WTF

    WTF Gearhead

    Part II

    Ei taida saada tarpeeksi bensaaakaan, kun lappu lattiassa vetää ykkösellä -> kakkonen niin auto meinaa seota, miettii ja nykii että mennäänkö.
    Siinä on joku ei mitään hajua mikä nakuttava sähköinen bensapumppu.
    Vetääseköhän kohokammiot liian tyhjiksi...


    Hitaasti kiihdyttämällä no problemo.

    Muita hyviä arvauksia? :eek:
     

Kerro tästä muillekin!