tbi kaasupoljin ongelmaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja ajw, 27.3.2013.

  1. ajw

    ajw Gearhead

    örf. vuoden vaihteessa haettiin tbi:llä varustettu subbari ja tuolloin mobiili pelitti kuten pitääkin. vaan nyt kuukausien seisotuksen jälkeen kun alkoin kahtelemaan jotta lähtisi leimaa noutamaan (joo joo kyllä ne jonkun vian löytää...) niin kaasupoljin ei palauta kunnolla. kengän kärjellä kun nostaa niin palautuu. eli siis kiekat jää sille tasolle missä poljin sillä hetkellä on.

    kattelin tuossa vähän ja siellähän on polkimen vipukohta semmoisen peltimötkäleen sisällä - onko palautusjousi siellä sisällä vai onko pelkkä "laakerikohta" eli jumittaako sieltä vai onko läppärungossa kökköä? tuli myös mieleen, että kun seisonut niin voisihan tokkiinsa olla myös jäätämistä vaijerin suojaputkessa. kokemuksia/ehdotuksia? täytyy varmaan irroittaa vaijeri ja testata ilman sitä jotta jumittaako läppäpäästä - jos on läppärungon putsi tarve niin milläpäs olette operaation suorittaneet?

    kiitoksia avusta etukäteen.
     
  2. ajw

    ajw Gearhead

    no eipä tullut jostain syystä vastauksia. putsit tehty ja virittelin kevyen jousen vipukammen toiseen päähän ja voila - nyt skulaa ;-)
     

Kerro tästä muillekin!