TH-700 305 perrään?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja KALE, 11.2.2010.

  1. KALE

    KALE Gearhead

    No niin kysympä kun en haulla löytäny. Olis tiijossa 700 loota
    joka on ollu ennen 6,2 Dieseli GMC:ssä. Käypikö pentsiini konneen
    perrään eli tuon 305 vai joutuuko mitenkä muokkoomaan vai onko toivotonta. Nyt ei siin kiinnosta muu kuin mitenkä käypi konneeseen.
    Epätietoinen Pohjois-Karjalasta kyselöö.
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tunge sen vaan sen 305 kikaran persiiseen ja menoksi. Pikku eroja on venakoneistossa mutta niistä on kiinnostuneita vain kermaperseet :soosoo: .
     
  3. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Niin ja eikös pensa ja tiisseli koneissa käytetä erilaisia turpiineja? :eek: Niin oon joskus muistaakseni kuullu ku isot pojat on puhunu! :rotfl:
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Juu ja ei ja noinpäin saa vahvemman limpun, stallissa ei ole eroa!!
     
  5. KALE

    KALE Gearhead

    No helvetti, sieltähän sitä tietoa tulee. Miten sitä tulis toimeen ilman
    tätä kanavaa, mistä kysyä ongelmiinsa vastausta. Sitähän olis
    jatkuvasti aivan kusessa :eek:

    Kiitoksia vastauksista. Vielä kuitenkin, hommaanko
    toisenlaisen turbiinin vai laitanko tuon kiisselimallin?

    Jos tuolla toimii niin miksi toisaalta vaihtamaankaan.

    Ai niin, ei minusta saa tekemälläkään kermapersettä, riittää kun
    toimii ja eteenpäin piäsee.
     

Kerro tästä muillekin!