TH350 vaihteistot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja jat, 10.1.2012.

  1. jat

    jat 1st gear

    Onko Th350 vaihteistoa kuinka monella eri jaolla (moottorin kiinnitys)? Onko tuo jako kuinka erilainen, pystyykö käyttämään ristiin? Entä onko sisuskalut tai turbiini erilainen näissä eri jaolla olevissa malleissa?

    Itsellä on OMC koneen perästä puotettu rikkinäinen loota (vain pakki pelaa) ja tarjolla olisi vaihto laatikko mutta ilmeisesti onkin eri jako... Vai saanko tuosta sisuskalut, kun ei vielä tietoa mitä omassa lootassa rikki..
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead


    Ainakin on chevyn jaolla ja sitten POB= Pontiac,olds, buick. Chevy ja pob ei käy suoraan ristiin mutta välikappaletta on käytetty millä saa ne sopimaan ristiin.
     
  3. jorke

    jorke Gearhead

    On myös Chevy/BOP laatikoita jotka käy kaikkiin. Itsellä on sellainen:

    [​IMG]
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Löytyy myös "Vega" versio joka oli ilmajäähdytteinen, sen tunnistää isoista reijistä kaavelissa.
     
  5. jat

    jat 1st gear

    Jep, kiitoksia. Väärällä jaollahan tuo olisi.

    Mutta käyhän sisuskalut ja turbiini ristiin? Melko paskaset öljyt ainakin entisestä tuli, että saatta tarvita varaosaa..
     
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Sisukalut sopii ristiin mutta jos toinen on lock-up niin pitää tietää mitä voi vaihtaa ja mitä ei!
     
  7. jat

    jat 1st gear

    ja lock-up??
     
  8. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

    Lukkoturbiinilla oleva. Tunnistaa lootan vasemmalla sivulla olevasta 2 (vai oliko 4) napaisesta liittimestä. Lukottomassa ei ole liitintä.
     
  9. terence hill

    terence hill Gearhead

    Ja lockupin turbiinissa on vetolevyn puoli suora ku normi TH350:ssä molemmat puolet pyöreät.
     
  10. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Joo ja lokapin voi muuttaa nonlokapiksi mutta toisinpäin ei sitten millään.
     
  11. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Miltä osin nuo 35kympit on "keventyneet" ajan myötä kun Mutaraaseri mainitsit tuolla toisessa topicissa?Onko lukolliset heikompia vai onko urbanlegendessonbaarijutut taas lentäneet?
     
  12. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tossa sitä legendaa, vahvin eli painavin pulikka ei ole kuvassa.
    [​IMG]
     
  13. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Onko muita merkittäviä eroja?
     
  14. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!