Th700

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja rautapää, 23.7.2017.

  1. rautapää

    rautapää 3rd gear

    Kertokaa jos jollain ollu saman tyylistä: th700r4 vanhempi malli, kickdown ei toimi. Vaijerii säätämällä vaihto hetket muuttuu mut teki mitä tahansa ni pienempää ei tipu. Nii, kaikki nippelit ja vaijeri telineet on oikeenlaiset ja uudet.
     
  2. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    Mulla oli joskus uus vaijeri liian pitkä, tein jarruputkesta jonkun 1,5cm pätkän esikiristimeks vaijerin päähän niin sit sai vaijerin omalla säädöllä kikkarin toimimaan
     
  3. rautapää

    rautapää 3rd gear

    Lisää päivitystä tähän. Selvittelin auton historiaa ja oli edellinen omistaja oli remppauttanu lootan. Oli alkanu kuulema kolmonen luistaa. Ja taas luistaa... Kaikki säätö toimenpiteet tehty ammattilaisten toimesta ja prkl. Nyt ajettu pari tonnii rempan jälkee... Eli, onko th700r4 loota yksinkertaisesti täys paska vai mikä noita vaivaa ku eivät toimi. Ja laatikon on rempannu tunnustettu ammattimies!
     
  4. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Parin tonnin kurvailut ja laatikko paskana? Joku on menny rempassa vituralleen, kyllä noilla 700 lootilla pitäis päästä pitemmälle.:eek:
     
  5. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Noup.
     
  6. J.J.

    J.J. Gearhead

    Olisikohan edellisessä rempassa jäänyt pumpun kunto tsekkaamatta, tai tv-kaapeli säädetty kuitenkin väärin? Kolmosen ja nelosen pakka palanut sitä myöten.

    Lukihan tuossa ekassa postauksessa että kikkari ei toimi, sehän sen särkee kun säädöt ketuillaan.
     
    Muokattu: 15.8.2017
  7. AnttiK

    AnttiK 2nd gear

  8. peltsi

    peltsi Gearhead

    Jos kone sammuksissa käännät kaasarin kurkut ihan auki niin onko lootan vaijeri tiukas vai saako sitä viellä vedettyä lisää ulospäin?

    Laita painemittari kiinni lootaan ja katso sen linjapaineet vaijeri sisäl ja vaijeri niin ulkon ku mitä kaasarin vivusto sitä pystyy vetämään.
    Koneeseen kierroksia about 1000pm
    Jotain henkee siel on jos kerran vaihtojen kohdat ylöspäin muuttuu vaikka kikkari ei toimi.

    "Tunnettu ammattimies" korjannu ja säätäny.... onko se sulla joskus toiminu kunnol?
    Toi on vakionaki hyvä ja kestävä loota jos on lussu kone.
     

Kerro tästä muillekin!