TI-hallin byrokratia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Timmo, 17.12.2008.

  1. Timmo

    Timmo 1st gear

    Onko jollain tietoa tai omakohtaista kokemusta, mitä erilaisia byrokraattisia määräyksiä ja ehtoja on TI-hallille. Eli siis semmoiselle, että asiakkaat maksavat tilan ja laitteiden käytöstä.

    Mahdollisen nosturin tulee toki varmaan olla hyväksytty ja tarkastettu. Entä jos asiakkaille tarjotaan mahdollisuus hitsata tai tehdä muita tulitöitä?

    Entä ympäristöluvat jos asiakkaat suorittavat öljynvaihtoja jne?
     
  2. eilhik

    eilhik Gearhead

    Taitaa mennä tuon hitsauksen suhteen hankalaksi.
    Vakituinen tulityöpaikka kalusteiltaan jolloin ei tarvitse kantaa huolta "asiakkaiden" tulityökortista.

    http://www.ttl.fi/Internet/Suomi/Aihesi ... paikka.htm

    Etelä-Suomessa aika hyvin porukat itse pilanneet nuo TI-paikat omalla sotkuisuudellaan ja touhullaan.
     
  3. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    ...ja täytyy olla valvoja joka nosturilla...

    Siihen ainakin nämä Nokian TI-hallien nosturit kaatuivat...
     
  4. Vuppe

    Vuppe Gearhead

    Kävin usein Nokian Nesteellä vaihtelemassa öljyjä ja tekemässä pikku remppaa. Loppuaikoina ne nosturit nousi ihan itsekseen, olis varmaan pitänyt tehdä isompi remontti.
     

Kerro tästä muillekin!