Tikkurilan Cruisinki?Ketä kaikkia Tulossa Tänään?"21.10

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Moparisti, 14.10.2005.

  1. Moparisti

    Moparisti Gearhead

    Onko tämän vuoden puolella vielä "cruisinkeja" Tikkurilassa?
    Paljonko porukkaa Tulossa tänään?
     
  2. 21.10. eli seuraavana perjantaina taas jumitellaan Heurekan parkissa. Yleensä lokakuun cruisingissa on melkosen vähän osallistujia, koska monilla harrastajilla on jo kotterot talviteloilla. Ite tuun kyllä mopolla tai avolla.
     
  3. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Ja mä tuun löijyllä.
     
  4. nash

    nash 3rd gear

    mä tuun tudorilla
     
  5. homeboy

    homeboy 3rd gear

    Mä tuun pirjolla (chevrolet pick-up) :eek:
     
  6. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Mä en taidakaan tulla, jos tekis hommia sen sijaan ja ajeliskin löijyllä vaan duuniin.
     
  7. Ei kai oo ahneus iskeny, kun täytyy perjantai-iltanakin töitä tehä?
     
  8. JavelinAMX-71

    JavelinAMX-71 1st gear

    Pitänee yrittää talvi fjuurdilla pistäytyä.
     
  9. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Kevät lähestyy kovaa vauhtia ja jos meinaa, että toi uus kikkare on silloin valmiina, niin sitä olis vissiin syytä alotella. Jos vaikka sais sen viikonloppuna suurinpiirtein purettua.
     
  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mopemään tuo sillä pumpulisilkkitrailerillasi toi 67 näytille. Tuolla on kuva mutta kansa haluaa nähdä sen ennen kuin työt alkaa. Keväällähän tuon näemme jo täydessä iskussa. Mä tuon sulle "pienen mäyräkoiran" jos kärräät ton näytille :D
     
  11. keimo

    keimo 3rd gear

    missä on kuva?
     
  12. jenkkijuuso

    jenkkijuuso Gearhead

    Jaa jokohan sitä nyt pääsis ruisaa kun laturikin on kuosissa innolla odottelen mitä tänään hajoo ettei pääse tulee :lol:
     
  13. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Saas nyt nähä, ajattelin kaheksan huitteissa lopetella hommat ja löijyllä oon liikkeellä, joten jos jaksan lähtee sillä himaankin niin voi olla, että käyn pyörähtämässä.
     
  14. keimo

    keimo 3rd gear

    tulossa ollaan. miten jenkkijuusolla meni dynossa?
     
  15. jukka63

    jukka63 1st gear

    jos sixpackiä tarkoitat,mulla ja mun kavereilla on jo vuosia ollut käytössä sana"puudeli"mun mielestä on aivan törkeetä,kun mäyrän ja puudelin hinta on lähes sama.säästäväinen mies ostaa tietysti mäyrän,kun hinta ja laatusuhde on paremmin kohdallaan :D jykälle tietysti olutta,onhan se sua auttanutkin?
     
  16. nash

    nash 3rd gear

    olipas köyhä tapahtuma. Ketään ei ollu parkkiksella
     
  17. elisabeth

    elisabeth 1st gear

    Oli siellä melkein kymmenkunta :D autoo, kun ennen yhdeksää siellä pyörähdettiin.
     
  18. Mä ehdin Mopolla paikalle vasta ysin pintaan ja tulin himaan ennen yhtä. Olihan siellä autoja niin paljon, ettei kaikki yhteen väliin mahtunu, vaan F-bodyt ja Ranchero oli omassa osastossaan. Keli oli sen verran viilee, ettei kaikki jaksanu montaa tuntia kerralla kykkiä, vaan oli ihan pakko ajella, mikä ei sinänsä ole kaukana cruisingin alkuperäisestä ideasta. Kyllähän siinä illan mittaan pyöri kymmenittäin harrastevehkeitä.
     

Kerro tästä muillekin!