Toimitaako joku kaytettyja osia USA:sta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja vernando de hoto, 5.3.2005.

  1. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Loytyisiko jotain firmaa tai yksityista joka toimitaa kaytettyja osia tilauksesta USA:sta. Pitais saada tohon Barracudaan 66, jarrutehostaja ja paasylinteri (levyt edessa autoon). Ei saa uutena, eika ole loytynyt Suomesta. Toivoa viela kesaksi?
     
  2. malibu

    malibu 1st gear

  3. niklas_

    niklas_ 1st gear

    Car-koivisto.... kannattaa ainakin kysyä
     
  4. Turnn

    Turnn Gearhead

    Tuolta (A.Hämeenkorpi) määkin kyselin josko sais hommattua käytettyjä Camaron korinosia.Vastas että ei tiedä yhtään Chevy purkaamoa usassa,joten ei onnistu.
     
  5. pantera

    pantera Double Gearhead

    kato tuolta:http://www.f-bodyfinland.com/yabbse/index.php?board=28
    jos ei onnistu tuolta niin laita privaa niin katotaan saisko niita........
     
  6. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Mä luulen kans että onnistuis löytymään jostain....
     
  7. Swine

    Swine Gearhead

  8. lesabre

    lesabre 1st gear

    Eikä välttämättä ole des ihan haku-ammunta kokeillaa (itse olen löytänyt melkein poikkeuksetta aina haluamani osan, aikaa tietty menee välillä enemmän ja välillä vähemmän) osoitteesta www.ebay.com

    Hinnat on amerikan hintatasossakin huutokauppamaisen alhaisia (siis joka partikkelista voi melkein ottaa rahti ja tullimaksujen lisäyksen jälkeenkin vähintään puolet pois suomalaisen varaosatoimittajan tarjouksesta). Kannattaa tietty tsekata että myyjällä on hyvä tyytyväisyysprosentti aiemmista kaupoista(ja niitä kauppoja on tehty enemmän kuin 1 kpl) ja että myyjä shippaa osan suomeen(eli worlwide-shipping).
     
  9. spinout

    spinout Gearhead

    Jos ei onnaa mistään yllämainituista, niin voin kysyä parista kolmesta USA:n autohajottamosta, joiden kanssa olen ennenkin diilannut..
     
  10. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Hyvin on tullut neuvoja. Yritan kysella Aulikselta, vaikka han taitaa olla enemman erikoistunut noihin erikois viripalikoihin. Car Koivistolta yritin kerran kysella meililla mutta eipa tullut vastausta (katoskohan jonnekin). Samoin kysyin Hiljaselta Porista muuta sama kuin Car Koivisto. Aion kysya viela kerran. Tiedoksi homman nimihan on jotta ken pystyy tuollaisen toimittamaan kaypaan hintaa otan sen sielta. Joten spinout ja pantera jos yhteyksia niin kyselyt vetamaan.
     
  11. pantera

    pantera Double Gearhead

    tarkistetaan saatavuus
     
  12. pantera

    pantera Double Gearhead

  13. impala1968

    impala1968 Gearhead

  14. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Saa tulla. Oliko tuo on uusi vai peruskorjattu? Tuossa kuvassa vain oli kaksi piirinen paasylinteri. 66 Plymouth Barracudassa on yksipiirinen paasylinteri. Tuosta tehostajasta en ole varma onko samanlainen. On kai alkujaan joku Bendixin tuote? Sitten viela levyjarrullisessa A-bodyn Moparissa on suurempi ainakin nestesailio, kuin rumpujarruilla olevassa. Mannan halkasijoista en tieda.
     
  15. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Ai ykspiirinen? No noita bendixin tehostajia ainakin löytyy ja kait tuollainen pääsylkkykin jostain löytyy jos tarvista on. Onk sulla mr-laite jos 2 -piirinen ei käy?

    Mä kun en siis noista moppelaitteista ymmärrä juuri mitään. :oops:
     
  16. tiitikki

    tiitikki 1st gear

    Mä oon yrittänyt ehtiä Lagunaan etusäleikköö. Laittanu meiliä Car Koivistolle, mut ei vastausta. Netistä ettiny kanssa. Autoon on kyllä löytyny kaikkee muuta, mutta ei etsimääni. Pitänee kohta luvata löytäjälle palkkio... :odroll:
     
  17. impala1968

    impala1968 Gearhead

  18. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Ei oo viela mutta kokoajan ollaan menossa siihen suuntaan. Elikka alkuperaista pitas loytya. Barracuda nykyaan 318 mutta 273 Commando jo tallissa odottelemassa ja silleen.
     
  19. pantera

    pantera Double Gearhead

    Mulla on uusi (NOS) Laguna S3 merkki tohon maskiin jos kiinnostaa :eek:
     
  20. tiitikki

    tiitikki 1st gear

    Olihan tuossa jotain samaa, mutta taisi olla chevellen. Mun on malibu korimalliltaan, eli säleikkö on kaksi osainen. Jos oikea säleikkö löytyy, niin olen kyllä valmis maksamaan 150 eurookin...

    http://www.motorcities.com/photo/?image ... A515047997

    Toivottavasti toi linkki toimii, mut tuommoista säleikköä etsin.

    Merkkejä mulla on kaksikin ylimääräistä, mutta kiinnostaa. Hinta?
     

Kerro tästä muillekin!