Toivoton tapaus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja max, 20.1.2015.

  1. BBC

    BBC Guest

    Respect !
     
  2. coupe devil

    coupe devil Gearhead

  3. Snigu

    Snigu 1st gear


    Mites joku hydroboost systeemi?
     
  4. max

    max Double Gearhead

    Tämäkin projekti nostaa taas päätään paskasta.
    Olen kytännyt sopivaa alakertaa tähän kummajaiseen.OD:n myyntipalstalla onkin myynnissä(tai ei ole ainakaan vielä poistettu myytynä)454 alakerta joka vaikuttais sopivalta Eagle liikkuvilla ja Probe männillä.Hintakin olis 2500€ mikä on ihan haarukassa.

    Puristuksista olisin kysynyt tämän kohdalla,koska Probe männässä on +39cc patti ja mulla oliskin tähän katsottuna 990 LS6 tyhjät kannet joissa on noin 121cc palotila.Kuinka paljon tulis puristusta tässä kokoonpanossa?
    https://www.overdrive.fi/v8-market/parts-for-sale/41a3e3347879dc05e1fc721020a57e4b/
     
  5. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Sitähän tulee noin 11::).
     
  6. max

    max Double Gearhead

    Ahaa,minä nimittäin pidin tuota pattia aivan pirun isona,ja kuvittelin puristuksen olevan isomman ja sopivan E85 tavaralle.
    Mut hyvä, täs selvitäänkin sit 98E:n kanssa.
     

Kerro tästä muillekin!