Toyota Crown MS55 1970 (Eura Coupe corvette)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Mikoja, 26.3.2024.

  1. Mikoja

    Mikoja 1st gear

    Tervehdys hyvät kanssaihmiset. Mulla olis tollanen Toyota (ms55) johon 80 luvulla on rakennettu Corvette C3 kori ja silloin tehty muutoskatsastus silloisen lainvoimin. Jos jollakin olisi historia tietoja UBZ-50 tai jopa valokuvia kyseisestä autosta alkutaipaleelta, olisin hyvin otettu jos jotain löytyisi. Auto on nyt Ylöjärvellä ja uudestaan rakentelun kohteena. Kuvia voisi laitta osoitteeseen madmaxfinland(at)proton.me
     
    isalmela tykkää tästä.
  2. teddy99

    teddy99 Double Gearhead

  3. Mikoja

    Mikoja 1st gear

    Joo kiitos. Hyvä että linkki on nyt täälläkin. Mun käsittääkseni? olisiko noita Corvette koreja 2 tehty toi mun ja toinen kiihdytyskopaksi. Tietäjät korjatkaa
     

Kerro tästä muillekin!