tremec tr-4050 kokemuksia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja ravolta, 6.4.2024.

  1. ravolta

    ravolta 3rd gear

    itelä siis tämmöne vielä menossa rammin alle, 12v cummins. alunperin kyselin tremecin maahantuojalta laukkanenmotorsportilta, vaa ei puoleen vuoteen ollu saatavilla...
    tilasin ite suoraan summitilta, alle kaks viikkoa paketti pihalla. muut hilppeet rokkiautolta.
    nyt ku sairasteluilta vahvistunu nii alkanu taas rojektia jatkaan. lootasa oli chevyn input shaft jotan en edes ajatellu tilatessa, amazonin kautta californiasta oaklandista cumminsiin soppeli akseli, tilauksesta kotiintoimitukseen n. 2,5viikkoa. mikä erikoisinta, saksan kautta-> ei tulli maksuja.
    aika näyttää miten saadaan toimiin,
     
  2. ravolta

    ravolta 3rd gear

    onko muilla tätä lootikkoa käytösä? itellä 4wd käyttöön menosa
     
  3. ravolta

    ravolta 3rd gear

    startin alle löin spacerin mikä tuli vauhtis-kytkinsarjan mukana. helppo rasti.
    mittaillu kytkinasetelman etäisyyttä painelaakerille. riittäskö 3-4mm vapaavaraa?
     
  4. ravolta

    ravolta 3rd gear

    painelaakerin lepuuttaja putki työn alla, ettei laakeri makaa akselin päällä. valmiita ei tuntunu mistää löytyvän
     
  5. ravolta

    ravolta 3rd gear

    kytkinpoljinsavotta selätetty, yritin sitä automaatin jarrupolkimen akselia saada liikkeelle, no WIDDU mihinkään. lopputulemana rattiakseli irti jarrun pääsylinteri pois ja tehostin säiliö irti. lähti sitten poljinpaketti irti. veistelin kytkin polkimen, piti mittailla kytkimen pääsylinterin tangon kanssa mihin kohtaa kiinnitys.
    semmosta, samalla huomasin että rattiakselin alapäässä melekonen välys, ei ajossa ole tuntunut.
    homma jatkuu... ei viitti ennää kiirehtiä ettei motivaatio pala lophun
     
  6. ravolta

    ravolta 3rd gear

    np241 lyöty tremecin perään, sopivuus täydellinen booreineen. paketti nosteltu cumminsin perään. jakoaskin kepille pitää teline tehä, ko 47re.ssä keppi pultattu lootan kylkeen kiini. kartaanien mitotuksia alkaa katteleen että onko lähelläkään, ja kytkimen säätöä
     
    Riku Rotten tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!