Tuning & Styling -osaston tulevaisuus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tuning & Styling', aloittaja Ylläpito, 19.11.2004.

?

Tulisiko "Tuning & Styling" -osasto sulkea?

  1. Kyllä

    25 ääntä
    29,1%
  2. En osaa sanoa

    11 ääntä
    12,8%
  3. Ei

    50 ääntä
    58,1%
  1. Wiceroid

    Wiceroid 1st gear

    Itellä ensimmäinen auto oli pösö, johon tuli laitettua kaikennäköistä palikkaa ja samalla tutustuin ensimmäiseen autofoorumiin netissä. Seuraavana oli vanha bemari, johon tätä stylingia en tehnyt. Nyt sitten ostin sen haaveen, eli jenkin. Ja löysin tietysti fooruminkin. Ajattelin että jenkkiharrastajat on yleensä vähän vanhempaa porukkaa tms. ni täällä on varmaan asiallista juttua, mutta ei. Edelleen se ensimmäinen pösöjen foorumi oli/on kaikkein asiallisin ja suvaitsevaisin.

    Mun päähän ei ainakaan mahdu kirveelläkään miksi eri autoharrastajat tappelevat keskenään. Ite pyörin eräällä tallilla missä pyörii myös pösöjä, fordeja, jenkkejä ja ainakin yksi amazoni. Ja kaikki tulee keskenään toimeen erittäin hyvin. Porukka myös auttaa toisiaan, ja harvinaisen usein nämä euro/riiseriharrastajat osaavat auttaa jenkkimiehiä. Sama se mun mielestä mitä rakentaa, jos tekee sitä tosissaan.

    Autoharrastajat voisi ennemmin liittoutua vaikka Suomen autonrakenteluun liittyviä lakeja vastaan.
    Veikkaan vielä että näin turhan vaivan tämänkin viestin kirjoittamiseen, mutta aina voi ainakin yrittää muuttaa jotain.

    Tuning on englantia ja tarkoittaa säätämistä, tämähän ei liity jenkkeihin mitenkään??
    Styling on ulkonäön muokkaamista, tosin vain euro/riiserimuoto siitä, mitä customointi on??
    Moni jenkkiharrastaja voisi katsoa peiliin... :odroll:
     
  2. -nikke-

    -nikke- Gearhead

    Samaa mieltä tästä. Mutta, toisaalta löytyy aina joku erimielisyys. Kuten tämä ACS:n tulevaisuus. Eli jenkkimiehiä ollaan kampeamassa pikkuhalliin jne. Tästä taas saa yhden kinan aiheen. Tuning puoli ehkä on kävijämäärältään suositumpi, mutta eikös sen Jenkkipuolen taas pitäisi olla sen koko tapahtuman ydin?? Tässä muutaman vuoden sisällä kait selviää tämäkin asia.
    Minulla ei Tuuninkia/Stylingia vastaan mitään ole vaikkei mua enää suuremmin kiinnostakkaan.
    Tiedä mitä seuraava Hurjapäät leffa taas aiheuttaa. Nostaa varmasti jenkkiharrastajat "takajaloilleen" syystä jota ei tee mieli edes ajatella...mutta kaikki sen tietävät.

    Ei kai tämä kiistanaihe laannu niin pitkään kun molemmat rakentelutyylit on voimissaan. Kyllähän sitä pientä huulenheittoa aina kestää, mutta aina on joku joka vetää herneet nenään. Toisaalta eipä mun "siitä toisesta tyylistä" kaverit mitenkään oudosti reagoi jenkki innostuksestani.

    Taitaa mennä kyllä vähän ohi aiheen mutta totesin vaan että varmasti mahdotonta saada aikaan joku "liittouma"... :(
     
  3. Sepi

    Sepi Gearhead

    Kyllähän lasikuitu veneissä toimii, mutta eikai se perkele autoihin kuulu!
    Kaikkiin vaan takalasiin tarra: "HARVA MEISTÄ ON RAUTAA" :rotfl:
     
  4. lechef

    lechef 1st gear

    minun mielestä tuuninki on ihan ok, kunhan isin lompakko on kaukana... ISI LEASING SUCKS! :mad:
     
  5. hd57

    hd57 1st gear

    Ei pitäs sotkea jenkki-autoja ja tuninkia keskenään.
    Siitäkö lie tullu tää "tuunaus" sana.Ennen puhuttiin customoinnista,choppauksesta,ym.Nyt se on jotain helevetin "tuunausta"? Kuulostaa yhtä pahalta kuin setrikin kutonen. :mad:
     
  6. mopar freak

    mopar freak 1st gear

    Sulki vaan!!

    Itelläni ainakin tulee pahamieli ja huono olo, kun näkee kaiken maailman tuuninkien pyörivän tuolla. :x

    Luulis jo tämän asian olevan aika selvä. eiköhän noi prosentit puhu puolestaan.
    Ja onhan niille lintulaudan virittäjillekkin omat sivut.
     
  7. CAMARO

    CAMARO 1st gear

    Harrastuksen tulisi olla vapaa kaikille polttomoottori ajoneuvoille.
     
  8. Classic1964

    Classic1964 Double Gearhead

    HD57 kirjoitti Kuulostaa yhtä pahalta kuin setrikin kutonen.

    Se oli hienosti lausuttu ja eikun kiinni vaan "tuunaus" palsta.
     
  9. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    kiinni vaan...eiköhän noi pakkelipojat saa kirjoitella tonne gti-palstoillensa niin paljon ku lystää.. 8)

    mä oon saanut tästä foorumista käsityksen et tääl keskitytään kustomointi/mobilisointi -hommiin enemmänkin,oli sit kyse autourheilusta tai kruisailusta tai muuten vaan peukaloitten pyörittämisestä rasvassa ja tottakai merkkiin katsomatta..ainankin näin euroautohaarastajana(ainankin vielä) olen saanut positiivisen vastaanoton.. :odroll:
     
  10. lucky13

    lucky13 1st gear

    Kai niille kuttaperkkavirityksille on omia foorumeita netti turvoksissa. Amerikanautoharrastajalla on "vähän" huonommin valikoimaa... :-?
     
  11. coupe 74

    coupe 74 1st gear

    äläs nyt.. :soosoo:

    :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  12. lintta&romu

    lintta&romu Gearhead

    kait tuolle tuppervare osastolle on muitakin sivustoja,
     
  13. hot rod

    hot rod 1st gear

    Milloinkas tämä muovi-osasto häviää?? :eek:
     
  14. country65

    country65 1st gear

    Kuttaperkka autoilupalsta poies vaan.
     
  15. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Vasta 13 kuukautta jauhettu tästä aiheesta... ei tuu ainakaan tehtyä mitään hätiköityä. :rotfl: Ja keskimäärin vaikuttais, ettei tätä osastoa täällä kaivata, kyl ne tunaajat leipoo lasikuitujaan jossain muualla.
     
  16. cabune

    cabune 1st gear

    ei ikinä

    tää tuning osasto on aivan mahtava, kerrankin on oma foorumi tuunareille.älkää sulkeko :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
     
  17. GRA-55

    GRA-55 1st gear

    Ei näitä lasikuitulevikkeitä tai muitakaan helman kittaus yrityksiä tueta. Pois pois!!!! :soosoo:
     
  18. GRA-55

    GRA-55 1st gear

    Avatkaa tuunajille oma sivusto.
     
  19. Vani-91

    Vani-91 1st gear

    "Overplastic.com" :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    Kuulostais hyvältä.
     
  20. rokkaaja

    rokkaaja 1st gear

    Oi miksi :eek: Noilla Euro ja japsiautojen tuunaajilla ja virittäjillä on kyllä huomattavasti enemmän keskustelupalstoja kuin jenkeillä :( Joten saanen kaunihisti ketään suututtamatta pyytää että pidettäköön Overdrive.fi Jenkkiharrastajien "pyhättönä" jookosta? "Ja kaikilla oli parempi mieli,eikä ketään kiukuttanut..."
     

Kerro tästä muillekin!