turbo

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja esco_73, 3.7.2006.

  1. Aksu900

    Aksu900 1st gear

    On joo.. Kummatkaan ei kestä! :rotfl: Omassa ei ollu enää päittäislaakeria lainkaan vaan oli kulunu kokonaan puhki.. Eli 360 laakeri on must jos aikoo ahtaa yli 1.2. :soosoo: Tosin muutenkaan siinä ei oo järkeä vetää liika pienellä ahtimella hirmuahtoja, mun piti vaan saada särkeä se garnetti. :poff:
     
  2. Juho81

    Juho81 1st gear

    Siinäpä se tuli... Ja jos ei laakeri ole paskana niin pakokuori on halki.
     
  3. Aksu900

    Aksu900 1st gear

    Jep kuten uudemmistakin garreteista ja lisäksi ainakin mitsuista on 9/10 käytetyssä ahtimessa. ;)
     
  4. esco_73

    esco_73 3rd gear

    perhana, kun tuli vastaan vielä tommonenkin vaihtoehto eli garret t3/4, volvon pakopesällä .63ar siivet 50/50, kumman ostan tän vai ton mitsun.
     
  5. Aksu900

    Aksu900 1st gear

    No karkeasti kuvailtuna tuo mitsu puhaltaa 2000-5000rpm ja antaa sulle 230hp max. 3/4 vetää 3000-6500 ja antaa pitkästi yli 300hp max.

    Joten päätä itse, käyttömukavuudeltaan mitsu parempi mutta auttamatta aneemisen pieni jos tehoja haluaa, garretilla koneesi on ylävireinen ja kiertää hanakasti ylös asti, ruuhkaliikenteessä auto on laiska ja rasittava ajaa.

    Että näin. :) Ite laittasin tuon 3/4 ;)
     
  6. Sherlock

    Sherlock 1st gear

    Kiillotus ja sen jälkeen kuulapuhallus jos haluaa murtumariskiä pienentää.
     

Kerro tästä muillekin!